Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
Jag suktar på en skrynkelgås, så med jämna mellanrum går jag in här för att se om de nya färgerna inte har kommit ännu (från början sa de mars, men nu är det visst april som gäller).

http://www.calinbleu.com/baby-carrier-c ... 0409b8ae9c

Hur som helst - är det inte Jennelii som får göra reklam för snygga chokladgåsen?
Användarens profilbild
Av Kotten
Visst är det Jennelii. Den bilden är så fiiiin. :D
jazoo skrev:Jag suktar på en skrynkelgås, så med jämna mellanrum går jag in här för att se om de nya färgerna inte har kommit ännu (från början sa de mars, men nu är det visst april som gäller).
Menar du att den skrynkliga gåsen kommer att finnas i flera färger igen? :roll: Den har ju bara funnits i natur ett bra tag och de färgade har varit släta och inte skrynkliga.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jo visst är det vi... =)
Användarens profilbild
Av Summer
Jättefin bild!
Måsen skrev:
jazoo skrev:Jag suktar på en skrynkelgås, så med jämna mellanrum går jag in här för att se om de nya färgerna inte har kommit ännu (från början sa de mars, men nu är det visst april som gäller).
Menar du att den skrynkliga gåsen kommer att finnas i flera färger igen? :roll: Den har ju bara funnits i natur ett bra tag och de färgade har varit släta och inte skrynkliga.
Japp! Det kommer en "vårkollektion" med nya färgade gåsar!

De hade en omröstning för ett tag sen, där man fick rösta på vilka färger man ville ha. Ska bli spännande att se vilka färger som kommer!
Användarens profilbild
Av Linnea
coolt 8)
Användarens profilbild
Av jazoo
Nu när jag kikar på sidan igen blir jag plötsligt osäker på om det kommer skrynkliga gåsar eller bara släta i nya färger... Ja ja, den som lever får se! Inte långt kvar nu.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Skrynkliga hoppas jag på :D *älska*
Användarens profilbild
Av naggie
Är det sant? :eld: Kommer de komma till Sverige också?
Användarens profilbild
Av jazoo
naggie skrev:Är det sant? :eld: Kommer de komma till Sverige också?
Med tanke på den enorma efterfrågan som verkar finnas så vore det märkligt om inte någon sjalförsäljare i Sverige tar in de nya färgerna när de kommer.

Nu är det ju april - är det inte dags snart? (Eftersom vi inte har något exakt datum blir det svårt med nedräkning...)
Användarens profilbild
Av Scharlott
naggie skrev:Är det sant? :eld: Kommer de komma till Sverige också?
jazoo skrev:Med tanke på den enorma efterfrågan som verkar finnas så vore det märkligt om inte någon sjalförsäljare i Sverige tar in de nya färgerna när de kommer.

Nu är det ju april - är det inte dags snart? (Eftersom vi inte har något exakt datum blir det svårt med nedräkning...)
Tar mig friheten att svara på frågan (anser moderatorerna eller någon annan att detta är fel får ni väl plocka bort mitt svar :wink:)

Det kommer en ny kollektion för Calin Bleu gauzesjal. Färgerna våren 2007 blir: oliv, choklad, burgundy, mystic cloud, azur aqua och natur. Nytt för säsongen är två olika längder: 4,6 m och 5,2 m. De beräknas vara klara i mitten av april. All info finns att läsa på http://www.calinbleu.com/baby-carrier-c ... c-1_3.html

Jag förmodar att gauzesjalen kommer finnas hos samtliga av Calin Bleus svenska återförsäljare; BabyHip, Knyt-An och MammaBarn :wink:
Senast redigerad av Scharlott den sön apr 01, 2007 22:33, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Ester
frågan är bara: är de skrynkliga?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Elin skrev:frågan är bara: är de skrynkliga?
Natur är skrynklig. De andra färgerna kommer vara släta. Förklaring: Färgningen görs maskinellt vilket slätar ut tygets naturliga skrynklighet. Vill man ha en färgad skrynklig går det att färga natur eller så finns det ibland begagnade till salu här på SjalBarn 8)
Användarens profilbild
Av Isanna
Lottie skrev:
Elin skrev:frågan är bara: är de skrynkliga?
Natur är skrynklig. De andra färgerna kommer vara släta. Förklaring: Färgningen görs maskinellt vilket slätar ut tygets naturliga skrynklighet. Vill man ha en färgad skrynklig går det att färga natur eller så finns det ibland begagnade till salu här på SjalBarn 8)
:cry:

Men jag kan nog tröstköpa en ändå... :twisted:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?