Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Fixade till en "vanlig" IKEA träpall med hjälp av en servett :wink:
Bild

och sen har det blivit en väska till av en liten bit tyg jag hittade i gömmorna
Bild
den är fodrad med svart bomullstyg och inneficka i älgtyget

hmm och grabben ville ABSOLUT att vi skulle köpa sån här vaxduk men jag har inte riktigt bestämmt var vi ska göra av det :? förslag? köpte liknande på syfestivalen men det var mer tyglikt detta är vanlig vaxduk (det andra ska jag sy haklappar av har jag tänkt :wink: )
Bild
Användarens profilbild
Av Kaja
florin skrev:Var hittar man den coola vaxduken????
I min byrålåda... Vet inte heller vad jag ska göra med den, för inte kommer den fram. Retar mig lite på att samma mönster dyker upp lite för ofta.

Det var min mamma som köpte den, men jag vete sjutton var och inte kan jag fråga henne för hon är på semester...

//Kaja
Användarens profilbild
Av florin
Kaja skrev:
florin skrev:Var hittar man den coola vaxduken????
I min byrålåda... Vet inte heller vad jag ska göra med den, för inte kommer den fram. Retar mig lite på att samma mönster dyker upp lite för ofta.

Det var min mamma som köpte den, men jag vete sjutton var och inte kan jag fråga henne för hon är på semester...

//Kaja
Får jag köpa? Uräkta tråd-kapningen....
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Vilken snygg pall, du är ju en riktig konstnär! Väskan var också jättefin!
Användarens profilbild
Av He.ma
Vax duken köpte jag på Tunby fritid som ÄNTLIGEN har öppnat för säsongen! (29:-/metern)Tänkte faktisk klippa till den och sätta dit själhäftande kardborreband sen sätta fast den på "trofast" hyllan från IKEA som grabben har sina legon i så kan han ju använda den när han bygger sina "flygande" små bilar :wink: (alltså bara uppepå själva överhyllan hmm detta var knepigt att förklara..)

Konstnär hmm det är ju faktiskt bilder klippta från en servett :wink: men tack ändå :D
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Snyggt, både pallen och väskan! Nu fick jag fler idéer till min Ikea-pall :idea:
Användarens profilbild
Av annemi
Snygg väska och pallen med. :D

Har inga ideer för vaxduken dock, eller kanske förkläde till barnen.
Användarens profilbild
Av funshine
Har också den vaxduken. Pappas jobbarkompis säljer vaxdukar som extrajobb. Så jag får dem för inköpspris. Tur att det inte finns speciellt mycket användningsområden för vaxduk. Hade nog kunnat bli ganska dyrt iaf annars.
Just den där duken har vi på golvet när nelius äter själv. Några bilar i närheten gör att han håller sig där istället för att kladda ner hela huset med mat.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
He.ma skrev:Konstnär hmm det är ju faktiskt bilder klippta från en servett :wink: men tack ändå :D
:rofl: vad tokigt det kan bli, jag så framför mig hur du stod med en tillknycklad servett i handen och målade svamparna (istf med pensel) :rofl:
Användarens profilbild
Av He.ma
:rofl: ja de skulle vara en syn värd att fotograferas :lol:
(och jag som är så dålig på att teckna o måla överhuvudtaget :D )
Servetten jag använde var raka motsatsen till skrynklig som du säkert förstår :wink:
Användarens profilbild
Av Crappy
gillar älg-väskan hårt 8)
Användarens profilbild
Av Flurstina
Jag sydde ett skydd mot leriga skor till bilsätet av vaxduken. Lätt att torka av när Matteo åker bakåtvänt i bilbarnstolen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?