Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
När jag har läst grejer om bärpåsar så står det överallt SY INTE bärpåsar av lakansväv. Nä, det är väl bättre med en sjal förstås, men jag vill absolut ha en svart bärpåse som är kantad med samma tyg som min och Ellens vårkappor. Är det verkligen helt oanvändbart som bärverktyg, eller är det bara sämre än en vävd sjal??

//Kaja
Användarens profilbild
Av Gullan
Det blir ju lite dålig giv, men mimmis syr bärpåsar av kitengetyg... jag har provat den och tycker den är helt ok för kortare bärning :) Om du syr i dubbelt tyg så blir den lite stadigare, annars finns risken att det skär in i axlarna. *vill se bild när du är klar, ok* :)
Användarens profilbild
Av tinaw
Om du bara ska ha den till fint går det nog an. Men den kommer nog inte att vara skön för längre stunders bärning, tyvärr!
Användarens profilbild
Av Kaja
Nä. Den är mest till "fin" för att matcha kappan. Längre sträckor skulle jag aldrig bära med bärpåse ändå. Blir helt sned i ryggen då.

Ska testa med dubbelt tyg och återkommer...

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?