Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sisu
Var o köpte lakansväv och snedslå idag för NU ska här sys ringsjal!
Tanten i affären frågade om jag hade ringar (hade med mig min MayaWrap för mått o så) och jag mumlade "Nee... tänkte beställa över internet..."
Men hon hade kikat på mina ringar och sett att hon ju hade nåt som var likadant...
Hon plockade fram draperingsringar, som såg exakt ut som de som sitter i min MayaWrap, lika stora och allt. Tog ett par svarta, blanka. Vad tror ni om dem? Läste att de måste hålla stor vikt för säkerhetsskull.... Kanske var jag bara för ivrig som köpte dem...? Vad tror ni?
De är i nån järn/plåt/stålaktigt material... Skramlar, men är inte lika tunga (tror jag) som på Mayan....

(sen, en fråga till - solfjädersvikning - kan man ha den på bara en axel? Om inte - beskrivning....?)
Senast redigerad av Sisu den fre sep 02, 2005 16:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av jag71
Det borde gå bra. Har sett sjalar med draperingsringar och de verkar minst lika hållbara så... Kanske inte en jättehit om man ska sälja dem.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag testade med draperingsringar ltie i början, men de jag hade var bra mycket tyngre än aul ringarna och det tycker jag känns som en nackdle helt klart. Är de svetsade så är de säkert också mindre hållbara än sjalringar som är helgjutna. Men för eget bruk, men lite koll på dem så funkar det säkert bra om de inte är för tunga.
.
Användarens profilbild
Av Gaya
Personligen skulle jag inte andvända några ringar som jag inte visste hur många kg de bar. Kan du inte ringa affären och fråga?
Användarens profilbild
Av tinaw
En svetsad fog går knappast att gå sönder för 25 kg barn. Har vi ingen materialvetare här inne som har lite siffror i huvudet? Men jag tycker de är lite tunga o klumpiga personligen.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jag sydde min första ringsjal just med sådana draperingsringar. De var svarta, från Hasta. Det håller utmärkt bra, och det är nog ingen risk att de går sönder. Däremot märker jag stor skillnad nu när jag har så många ringsjalar att använda, att de var väldigt tunga de där. De gjorde att sjalen hasade ner och jag fick rätta till den rätt ofta. Ringarna gled också mot tyget, och låste inte fast på samma sätt som de bärsjalsringar man köper. Jag förstod inte då att det var ringarna som var felet. Så det blir faktiskt rätt så mycket bättre med riktiga ringsjalsringar, även om de här draperingsringarna också duger utmärkt. Vill du ha metallringar, så finns det ju många bärsjalsförsäljare som har sådana.
Användarens profilbild
Av tinaw
Ingrid: det var precis så jag menade men min amningströtta hjärna hittade inga ord. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?