- ons mar 28, 2007 22:41
Jag och dottern skulle ut på stan idag med bland annat ett besök på bvc och öppna förskolan och så lite butiker. Jag bar i min hemsydda trikåsjal och när vi kom till bvc var det folktomt där så båda sköterskorna som jobbade idag dök på mej och "oh vilken fin bärgrej jag hade"
De var även intresserade av att ge sina döttrar/svärdöttrar sjalar eftersom de väntade barn nu snart...
Även inne på öppna förskolan blev det positiva reaktioner, "så mysigt med lilla tösen som sov där i!" hon som jobbar där har sett den förut men de andra mammorna pratade om att de provat bärsele men det blev för tungt och obekvämt så jag sa ju att det är MYCKET bättre med sjal
Ute på stan sen blev jag stoppad av en dam ca 70 år som tyckte det såg så trevligt ut så
och så synd att inte fler bar sina barn så, det verkade ju så mysigt...
Kort sagt: bara positiva reaktioner idag

Även inne på öppna förskolan blev det positiva reaktioner, "så mysigt med lilla tösen som sov där i!" hon som jobbar där har sett den förut men de andra mammorna pratade om att de provat bärsele men det blev för tungt och obekvämt så jag sa ju att det är MYCKET bättre med sjal

Ute på stan sen blev jag stoppad av en dam ca 70 år som tyckte det såg så trevligt ut så

Kort sagt: bara positiva reaktioner idag

mamma till F född -07, A född -08 & D född -14