Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag var på jysk o köpte tyget olga, blir ju två sjalar om jag delar det på mitten o jag tänkte färga den ena iaf.

Var har ni köpt färg när ni har färgat sjalar?
Någon särskild färg att rekommendera som brukar bli bra. (denna sjalen är smårandig)

Anna.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har köpt Herdins tygfärg + en blå kartong med infärgningssalt på ICA eller Konsum när jag har färgat tyger.

Nu har jag inte färgat några av Jysk-tygerna men det borde funka lika bra som på vanlig lakansväv tycker jag.
Användarens profilbild
Av sacha42
jag har använt nitors färger och färgsalt. har funnits i färghandeln :D
Användarens profilbild
Av naggie
sacha42 skrev:jag har använt nitors färger och färgsalt. har funnits i färghandeln :D
Jag också men jag köpte det på åhléns. Jag färgade en pärla brun och den blev jättefin.
Användarens profilbild
Av zmurfan
anna_eh skrev:Ok tack!

Jag har inte färgat tidigare, men det är färg(naturligtvis) o färgsalt man behöver då?

Anna.
Japp. Ett paket färg (i vissa fall 2) och infärgningssalt (fast var det inte någon som sa att det funkade lika bra med vanligt salt?)
Användarens profilbild
Av Stark
zmurfan skrev:
anna_eh skrev:Ok tack!

Jag har inte färgat tidigare, men det är färg(naturligtvis) o färgsalt man behöver då?

Anna.
Japp. Ett paket färg (i vissa fall 2) och infärgningssalt (fast var det inte någon som sa att det funkade lika bra med vanligt salt?)
Vanligt salt som man köper på vanliga ICA/konsum/liknande går superbra!
Av Barakäringen
OBS! Jodfritt salt, helst.
Av Tua
Har också varit och fyndat olgatyg idag och är nyfiken på om någon har en bild på en färgad olga? Som sagt lyser ränderna igenom något?
Av meg06
dytter..
Hvordan ser en farget olga ut??
Av MammaTess
Färgar ni på spisen eller i tvättmaskien?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?