Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bani
Tänkte först sy en, men det verkade efter alla råd lite dumt så jag köpte en Moby Wrap från Mimmis på rea istället. :peace: Så bara babyn ploppar ut så ska här sjalas! och om jag inte fattar nåt så får jag väl sälja den vidare. :oops:
Senast redigerad av bani den mån apr 09, 2007 11:44, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av mica
Kul
Och du din stackar går där och väääääntar ser jag. :D :(
Användarens profilbild
Av MrsR
bani skrev:Tänkte först sy en, men det verkade efter alla råd lite dumt så jag köpte en Moby Wrap från Mimmis på rea istället. :peace: Så bara babyn ploppar ut så ska här sjalas! och om jag inte fattar nåt så får jag väl sälja den vidare. :oops:
Nä, sälj inte! Om det är svårt går man på sjalträff och får knythjälp :wink: :D . Hoppas vi ses framöver!
Användarens profilbild
Av bani
Jag är så tjock så det är inte ens kul. Ha, jag kan ju posta en bild (så joinar jag forumet "på riktigt" liksom):

Bild

Det där är jag på skogspromenad just i söndags. Kolla badbollen i mina brallor. Vem gjorde så? :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Tycker du har en snygg badboll! :lol: Hoppas den blir mindre snart så du får snusa lite (massor) på bebisen. Det är så drygt att gå över tiden. Telefonen som ringer och folk som frågar dumt "är du hemma? har du inte fått än?" man har lust att svara något i stil med " oja klart jag har. fick förra veckan glömde jag ringa dig?" eller "nej jag är inte hemma, jag är på förlossningen men har vidarekolpplat telefonen hurså?"
Håller tummarna för att du slipper vagga runt länge till!
Användarens profilbild
Av annemi
Grattis till sjalen och hoppas du får bära bebis i den snart :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Tycker du har en underbar mage :babysits: Fast jag vet att den inte är så kul när man går på övertid (gick över 9 dagar med sonen).

Håller tummarna för att du får byta magen mot baby i sjal snart :lol:
Och oroa dig inte, du kommer fixa det strålande med sjal. Det är faktiskt ganska lätt när man väl kommer in i det.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Ge inte upp! det är mitt råd och det funkar till det mesta!

Ge inte upp, bebis kommer komma ut snart!

Ge inte upp när bebis skriker, du är alldeles genomsvett och sjaleländet bara verkar krångla!

Ge inte upp för fortare än du tror är allt över, bebis är stor och knytningen sitter som en smäck! :wink:
Användarens profilbild
Av Stark
Min badboll var minst lika stor och då är jag nog ett antal cm kortare än du... Som värst var jag 2 kg lättare än min man och hade då gått upp 22 kg! Vet inte hur många av de kg som var vatten... Allt bara skvalpade när jag gick :lol: Jag gick nästan upp 50 % av min vikt...
Användarens profilbild
Av sacha42
hejhej och välkommen. Grattis till sjal och vilken fin mage du har. Snart kommer bebis och då får du testa mys i sjal istället :D
Användarens profilbild
Av bani
9 dagar? Uuuurrrrrkkkkk.... och jag är djupt tacksam också att jag inte gått upp mer i vikt. :lol:

Tack för alla snälla kommentarer! Har provat sjalen, och det känns som enormt mycket tyg - fast ändå inte. :? Maken påpekade att det stretchade åt ett håll, precis som tarmar. :roll: Bara så ni vet.
Användarens profilbild
Av Droppen
Heja heja, ut med badbollen nu! :P
Användarens profilbild
Av bani
Mamasamueli skrev:Förresten så gick jag över 11 dagar! :twisted: *försöker skrämmas*
Karmaälvan kommer att bita dig i rumpan.

:P

Det är tungt. Han ligger rätt högt och lutar huvet mot mitt bäcken och flärpar utåt. :roll: Det är oerhört synd om mig helt enkelt. :help:
Av Aelia
Hej och välkommen hit :lol:
En till med övertid här, 10 dagar :wink:
Av eamane
Jag gick "bara" över med 2 dagar... och bär dottern i moby wrap och hemmasydd sjal nu! det var lätt att lära sej knyta så det lär du dej på ett kick! snart så får du gå och mysa med knytet i sjal istället för magen :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?