Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helen
Ingen lämplig vårmössa fanns i huset..
När vi är i lokalen ( där symaskiner och annat finns) så ringer mormor och frågar om inte lilltösen vill följa med i stadsparken. Det behövdes en mössa, snabbt som bara den. I bland är det bra med tygbunkar och helt underbart att maskinerna står färdiga på borden.
Så här blev dotterns mössa. I hop slängd på 5 röda. " jåsa" skulle den vara :lol: hon fick välja själv. tyget är e-slöjds :loving:

Bild
Bild
Bild

När hon kom hem tyckte hon storebror kunde ha den, då var det plötsligt fel på den... jag undrar fortfarande vad det är för fel på den... :roll:
Användarens profilbild
Av Pyron
Vad snygg. hur får du till topparna?
Användarens profilbild
Av Panakeia
åhhh, kanonfin!
hur e eslöjdtygerna i kvaliten? provlapparna e ju jättemjuka å gossiga, men hur är det med noppning osv? håller de bra i tvätten? de e ju inte rasande billiga direkt....
Av eamane
oh den var fin... sitter precis och funderar på att göra en mössa till min dotter så perfekt inspiration :)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
åh så fiiin tjej du har :love: ... med fin mössa :app:
hon passar väldigt bra i sin jåsa mössa
Användarens profilbild
Av sacha42
underbar :loving:
Av nanook
Jättefin!!!
Användarens profilbild
Av He.ma
:love: vilken söt mössa! Sån skulle man ha till lill tösen! Jag frågar samma Hur får du till topparna??
Av Aelia
Jätte snygg 8)
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad fin, gjord på 5 min *imponerad* ja en liten minisybeskrivning skulle inte sitta fel. Råkar ju ha "mössberoende", så några mössor till måste väl lillan ha :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Väldigt söt
Användarens profilbild
Av zandrama
Jättefin!

E-slöjds tyger är jättebra kvalitet! :tumsup:
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
Lilla J är söt som en liten karamell :love:
Användarens profilbild
Av Helen
Tack!

Den är gjord lite på en höft...
mätte runt hennes huvud. tog så där 3 cm mindre på bredden. Tog tag i rullkniven och körde :D . Måttade lite på en höft på höjden och så var grunden klar.

Körde i hop den längs med ena sidan med overlocken.. satte den på hennes huvud och konstraterade att den var lite vid. körde bort lite till.. upprepade det hela en gång till tills den var lagom runt om.
Overlockade kanterna uppe och nere.
Mätte ut mitten uppe på på alla sidor på en höft. satte ett par nålar. = 4 hörnor. Sydde de från avigan på symaskinen..
Försökte brodera i hennes namn med maskinen i kanten, men den gillade inte att brodera på interlock.. så jag satte fast ett märke och det går väl inte att ta fel på på dagis gissar jag. Kanten nertill är alltså bara overlockad. Den ska ju vikas upp i alla fall, så jag ville inte ha någon hårdare kant eller så.

Helt underbart att alltid ha maskinerna framme, men hemma ökar högarna av byxor med trasiga knän, för inte får jag dem med mig dit...

Fast hon vill INTE ha mösan på sig! Lik mor sin kanske? :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?