Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska jag gör av tyget?

Ringsjalar
5
71%
Långsjalar
2
29%
Kortsjalar
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu har jag världens dilemma här. Hittade ett tyg i jättemysiga färger. 2,60 långt och 1,20 brett. Nu vet jag dock inte vad jag ska göra med det. En långsjal eller två ringsjalar? Det är ganska kraftigt tyg. Det är lite strävt men jag kan tänka mig att om man stryker det så kan det bli mjukare.

Kan ni hjälpa mig att välja? Det skulle kunna bli 2 kortsjalar med på 60 cm bredd.
(Vilka problem man har ibland)
Och bilden kanske då. Så ni får se tyget. Men fråga inte vad det är för material för det har jag inte en blekaste aning om.
Bild
Användarens profilbild
Av Gaya
Svår fråga! Jag skulle ha gjort 1 kortsjal och en ringsjal för att jag inte bär stora Loke nå längre stunder nu. Det är väl sådana faktorer du måste se till. Hur tungt bär du och hur länge bär du. Du har väl en liten en också? (bebis alltså :lol: )
Användarens profilbild
Av zmurfan
Gaya skrev:Svår fråga! Jag skulle ha gjort 1 kortsjal och en ringsjal för att jag inte bär stora Loke nå längre stunder nu. Det är väl sådana faktorer du måste se till. Hur tungt bär du och hur länge bär du. Du har väl en liten en också? (bebis alltså :lol: )
Jag har Linnea som blir 2 snart som är självgående (eller hon ska jämt "pinga")
Men jag har Oscar som blir 6 månader den här månaden och han bär jag jämt för han avskyr att åka vagn. Han ser ju inget därnere. Hittills har jag burit mycket i långsjal när jag är på stan och bara burit i ringsjal när jag är hemma.
Användarens profilbild
Av Sjalotta
Om du gör 2 ringsjalar kan du ju sälja en till mig! :twisted:

Väldigt snyggt tyg! Om det är lite kraftigare och strävt, kanske det är krabbigt att knyta? Ringsjalar är nog bäst! ;-)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Sjalotta skrev:Om du gör 2 ringsjalar kan du ju sälja en till mig! :twisted:

Väldigt snyggt tyg! Om det är lite kraftigare och strävt, kanske det är krabbigt att knyta? Ringsjalar är nog bäst! ;-)
Hmm... det var en idé... Vad är du villig att ge för den isåfall och vad vill du ha för färg på ringarna?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Eller gör en X ringsjal så blir det ju något mittimellan.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Fru Längtan skrev:Eller gör en X ringsjal så blir det ju något mittimellan.
Hm... det var ju en idé... få se om buebo inte vill ha en då kanske jag provar göra en x-ringsjal istället.
Annars har jag mer av annat tyg att testa det med också.

Tack för tipset Fru Längtan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?