Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Olamanola
Jag har en carrysling som jag tycker väldigt mycket om och använder dagligen, enda minuset är att det inte finns en mittmarkering :( .
Jag är inte helt haj på att knyta så jag behöööver verkligen min mittmarkering.
Jag undrar hur ni har gjort en mittmarkering när ni har sytt egna sjalar?
Hur ser mittmarkeringen ut på andra vävda sjalar?
Användarens profilbild
Av marlene
det går ju att bara sy en söm i en avvikande färg, så var det på en leo natur jag hade. Annars har jag sytt fast små sjalbarns märken som mitt markering.
Användarens profilbild
Av Olamanola
Å sjalbarnsmärke i tyg? Det skulle jag vilja ha, hur får man tag på sån?
I avvikande färg är ju det lättaste och smartaste, men jag har en lollipop och den har så många färger, men sjalbarnsmärke vore toppen. :D
Tack för hjälpen Marlene!
Användarens profilbild
Av Gullan
Det var några som beställde för ett tag sedan, lägg ut att du vill köpa, så kanske nån har över :)
Användarens profilbild
Av marlene
jag har kvar sjalbarns märken om du vill ha ett, det är vinrött märke med beige text, typ som sjalbarnsfärgerna. Och så är det en liten nyckelpiga på. Jag kan fota sen om du vill
Användarens profilbild
Av Olamanola
marlene skrev:jag har kvar sjalbarns märken om du vill ha ett, det är vinrött märke med beige text, typ som sjalbarnsfärgerna. Och så är det en liten nyckelpiga på. Jag kan fota sen om du vill
Va snällt! :D
Jag vill gärna ha ett! Jag lydde Gullan och la tom ut en annons om det är någon som har nått över! :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
Olamanola skrev:
marlene skrev:jag har kvar sjalbarns märken om du vill ha ett, det är vinrött märke med beige text, typ som sjalbarnsfärgerna. Och så är det en liten nyckelpiga på. Jag kan fota sen om du vill
Jag vill gärna ha ett! Jag lydde Gullan och la tom ut en annons om det är någon som har nått över! :lol:
Pm din adress så skickar jag ett, det kan ta nån dag. Sonen är snorig och jag vet inte när jag ids ta mig till affärn. Men på onsdag ska jag på syjunta så det borde bli senast då.
Användarens profilbild
Av Olamanola
marlene skrev:
Olamanola skrev:
Pm din adress så skickar jag ett, det kan ta nån dag. Sonen är snorig och jag vet inte när jag ids ta mig till affärn. Men på onsdag ska jag på syjunta så det borde bli senast då.
Tack :D :heart:
PM skickat. :wink:
Användarens profilbild
Av Gullan
Olamanola skrev:Jag lydde Gullan och la tom ut en annons om det är någon som har nått över! :lol:
Fantastiskt!!! Nån som lyder MIG!!! ;) Hehehe, med en treåring i huset blir man lika förvånad varje gång!
Av magda_
Har du många kvar? Tänkte att jag kan ju köpa ett märke av dig, märker att jag har samma problem som "ts".
Användarens profilbild
Av marlene
magda_ skrev:
Har du många kvar? Tänkte att jag kan ju köpa ett märke av dig, märker att jag har samma problem som "ts".
jag kan ta med på onsdag, har några kvar. Du behöver inte betala nått alla andra har fått skänka nån slant till välgörenhet istället för att betala nått.
Av magda_
marlene skrev:
magda_ skrev:
jag kan ta med på onsdag, har några kvar. Du behöver inte betala nått alla andra har fått skänka nån slant till välgörenhet istället för att betala nått.
Bra gör det.
Användarens profilbild
Av Olamanola
Gullan skrev:
Olamanola skrev:Jag lydde Gullan och la tom ut en annons om det är någon som har nått över! :lol:
Fantastiskt!!! Nån som lyder MIG!!! ;) Hehehe, med en treåring i huset blir man lika förvånad varje gång!
:lol: :lol: :lol:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?