Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CosyTess
Jag ärgen bara en bättre begagnad symaskin och önskar mig en vävd långsjal mer än nåt annat, men just nu så säger plånboken stopp och jag undrar om det är svårt att sy?
Ska tyget va elastiskt åt nåt håll eller ska det va stumt?
Finns det nåt bra tyg på IKEA?
Jag vill gärna ha en färgglad variant....

Tips mottages med glädje!
Användarens profilbild
Av Anna
Har inte sytt själv, men har ett svagt minne av att nåra använt Lenda från ikea, annars har jysk ett som heter kamma eller liknande, men det är inte så färgglatt.
Användarens profilbild
Av Sjalotta
Jag har sytt en som funkar finfint! :-) Inte lika fint tyg som i de köpta sjalarna, men det funkar helt okej i alla fall. Har iofs inte testat en "riktig", så jag har inte så mycket att jämföra med..

Jag köpte mitt tyg på Jysk, vet inte vad det heter, men jag lägger in en bild. Finns i tre olika färger sa hon på mitt Jysk, beige, sand och blå och detta var sand, tror jag. Såg inte de andra, men kan tänka mig att färgen bara är i en tunn rand. Kolla också in Fru Längtans Avatar, hon har samma tyg som hon har färgat själv.

[img]http://haraldsson.gotdns.com/haraldsson ... jalen1.jpg[/img]
Av liw
Jag har sytt av IKEAs Lenda och den funkar kanon. Lite kraftigare än en köpt blir den men inget som stör. När man däremot provar en köpt så blir man lite avis... men tills plånboken säger OK så duger den hemsydda mer än väl. :D

Lenda är inte så jättefärgstark. Finns i röd, grön, blå och beige men är vävt ihop med vita trådar så det blir ganska bleka färger. Jag ville också ha en färgstark men trivs bra i min. Den syns för övrigt på första bilden i den här tråden: "bilder från uppsala (inkl Oopa)".
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?