Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Ja detta blev iaf klart (3/4 byxa till stora tjejen o gardinerna till en kompis är faktiskt "nästan" klara :? )

Bild

Äntligen kanske man ska säga så sydde jag nåt till mig själv :shock: svårt att se modellen riktigt iom mönstrat tyg men den sitter faktiskt riktigt bra...(gammalt lakan som slaktats...)

Bild

Fleece tröjor till barnens yngsta "farbröder" (9 o 13 år)
Användarens profilbild
Av surfgirl
Jätte snyggt! Gillar tröjorna jätte mycket.
Användarens profilbild
Av bani
PRECIS sådana blusar vill jag kunna sy! Och förlänga till klänning! :app: :tumsup:

Var det efter mönster eller egen kalkering?
Användarens profilbild
Av jag71
tvärtjusiga!
Användarens profilbild
Av florin
Wow, jag gillar dö-skalle applikationen!!! Den ser ju jätte proffsig ut :lol:

Sen måste jag ju fråga vad de står på dina etiketter??? Jag har ju sett dem på flera av dian projekt men på min skärm är de bara svarta :hmm: Skulle bli jätte glad om du ville via en bild på dem...
Användarens profilbild
Av He.ma
Bild

Det står altså "gangsters" på mina etiketter (dom som oftast ser ut som svarta rutor på kläderna när jag fotar dem..) :wink: vi brukar kalla våra tre barn för gangsters när de är på riktigt turbo humör :roll:
Etiketterna såg bra ut på minanamnband (eller vad de heter...) hemsida men när jag väl fick hem dem insåg jag att texten är alldeles för mörk :( men jag ska beställa nya ljusare till vår/sommar kläderna :D

och man lär sig av sina misstag
Användarens profilbild
Av He.ma
mönstret på tunikan är från en allt om handarbete tidning, detta är som en tröja ungefär sen har jag ett par mönster på
längre tunikor som jag ska prova (när jag hinner... :? ).
Ni som undrat hur jag hunnit kan jag berätta en hemlighet...
just nu är jag sjukskriven efter en bilolycka så jag har ont i ryggen men brukar passa på att sy korta små stunder lite då o då (men hellre skulle jag börja
jobba igen o inte hinna med så mkt syande bara jag slapp ryggvärken :cry: )
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefina saker! Tunikan var ju underbar :D
Ja namnlappar ja, har inte beställt mina än, det blir ju aldrig av :roll:
kanske att man har en slant över denna månaden så jag får beställa såna fina.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?