Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av StellaTheStar
snälla ni som har Mam eco, kan ni inte skriva en liten recension under "sjalrecensioner"? vore kul att läsa :-)

mycket intresserad av sjalen och undrar om ni haft den till nyfödd, hur stort barnet kan vara i en sån enligt dig, varm? osv :-)

tack på förhand! :D
Användarens profilbild
Av Måsen
Nu har jag röstat och skrivit lite.
Jag hade inte min när dottern var nyfödd, men jag skulle nog kunna tänka mig en nyfödd i den, dock inte naken bebis.
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
Tack, läste :-) läste också att du haft en sino innan, lura lite på att köpa båda (sambon kommer bli galen) men har en 1½ åring som kan va kul att kasta upp i mam eco tills liten växer i den, låter ju mysigare kanske att gå runt med nyfödd i sino... det snurrar i huvet ;-) :D
Användarens profilbild
Av Måsen
Ja, har du möjlighet att köpa båda så rekomenderar jag det, Sinon är så mycket mjukare och tunnare. Fast egentligen, Econ skulle jag nog inte bära på ryggen med och en 1½-åring vill jag nog kunna ta på ryggen. :hmm:
I ditt ställe skulle jag nog köpa en sino till bebisen och en gosig vävd sjal att bära både bebis och 1½-åring i. Rör jag till det för dig nu? :wink:
Användarens profilbild
Av StellaTheStar
hehe ja som sagt funderingarna gå upp och ner dagligen har börjat titta på en gås..tycker om enfärgade också ( fast mam eco är ju jätte snygg!!)

hummelihum, ser förresten att du har barn med ungefär samma ålderskillnad som mina kommer få (22mån) du har bara sjalar till dina barn inte vagn alls eller kombinerar du?

säg till om jag frågar för mycket, har ju lixom spårat ur lite nu :oops: :lol:
Användarens profilbild
Av Helen
Jag har en testsjal här, men jag har i ärlighetensnamn inte testat den ännu. Bara känt på den.
Det jag kände kändes bra. Jag gillar tyget och färgen ( just detta var en the) jag tycker att mössan och tossorna känns lite stora.. kunde gott varit mindre för att passa den period man använder trikåsjal mest.
Användarens profilbild
Av Groover
Jag har en MaM ECO som jag köpte när Olle egentligen kändes för tung för trikåsjal överhuvudtaget. Den avlastar fortfarande hyfsat, trots att lilleman väger över 11 kilo. Relativt sval (svalare än min minimundus) och mjuk och skön (vad jag förstår så är min sjal mjukare än Måsens, eller hur Måsen?) Skulle nog kunna tänka mig att ha sjalen till en nyfödd bebis, men skulle heller ha en Sino (vilket jag hade med Olle). Sinon är ännu mjukare och kanske lite följsammare.

Skulle nog, precis som Måsen föreslår, satsa på en Sino först och en vävd sjal. Eller en Sino och en mei tai.
Användarens profilbild
Av Måsen
Groover skrev:(vad jag förstår så är min sjal mjukare än Måsens, eller hur Måsen?)
Jo, din kändes lite mjukare än min, men då var min också helt ny och din använd en stund.

Förresten så knöt jag upp 11 kg tvååring på ryggen i den alldeles nyss och det funkade faktiskt, i alla fall en halvtimme hemma inne tills hon somnade. :shock: Skulle nog inte ge mig ut på promenad på det viset dock.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?