Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mariaj
Har nu bestämt mig för att köpa något som går att bära på höften med och skulle vilja ha tips om vad som är bäst?
Har i annonser sett någon anordning där barnet bars på höften - någon med erfarenhet av detta (minns ej vad det hette).
Jag kommer bara att bära korta stunder och enbart på höften. Kan även tänka mig ringsjal eller kort knytsjal.
Har nu en BaBu men barnet är för stor för den. Vill inte köpa en ny långsjal då jag vill slippa knyta för de korta stunder det gäller. Det gäller enbart höftbärande då barnet inte gillar att bli buret i sjalen i övrigt (!!!)
Tacksam för tips!
/Maria.
Användarens profilbild
Av Anso
Helt klart en ringsjal!! Lätt att justera och avlastar bra om den är i kraftigt tyg. Då går det ju även att bära i vagga om man vill det.
Användarens profilbild
Av Anna
Ringsjal tycker jag är suveränt just till sådant snabbärande. Tar liten plats i väskan och är snabb att använda och anpassa till olika bärare om det är aktuellt.

I ringsjal så kan man ju också bära en liite längre stund om det någon gång finns behov av det som tex. vid tandsprickning eller sjukdom av någt sjal. Det skulle jag nog inte göra med någon sådan där höftplatta elelr dyligt som inte ger barnet stöd runnt ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?