Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helen
Är det någon som har en Infantino?
Ta en liten koll på deras hemsida. De tar tillbaka vissa av selarna som tydligen kan gå sönder i spännet.

http://service.infantino.com/

Jag tror inte den är så vanlig här, men ville trots det skicka det vidare i fall att någon har en med " fel" nummer för säkerhets skull
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, jag hade en, men använde den inte. Så då kom de plötsligt på att under ett halvår, så sålde de en "farlig" produkt. :shock:

Jag lämnade den faktiskt till en bytardag idag, om den inte blir såld, innan jag går dit imorgon, så kan jag ju berätta att den är farlig och ta hem den igen.
Användarens profilbild
Av Helena
Helen skrev:Alla var ju inte farliga. De var märkta med nummer. Vissa serier var helt ok.
Kolla numret på den först.
Jag tror den var "made in China", men jag går dit och tittar. Den kändes inte så farlig och jag tror inte det var typen av bärpåse som man vandrade omkring överallt med, den var inte så avlastande. Så jag tror mer att man försiktigt skulle gått omkring hemma med den. Så jag tror nog att man hunnit fånga upp bebisen och den var ju väldigt vadderade, så bebisen hade nog förhoppningsvis landat mjukt ifall den varit fastspänd i det lilla kardborrgrejen som fanns till.

Men jag gillade inte riktigt sättet på som de berättade att det var fel på den. "Vi bryr oss om er" istället för att skriva "Vi har tyvärr begått ett misstag och gjort en produkt som det var fel på"
Användarens profilbild
Av Helen
Jag har fått ett mail vidaresänt till mig där det stod om hur många barn som trillat ut och att ett barn fick skador, men basic information finns på deras sida så därför länkade jag in den i stället.

Det var inte made in China som var problemet utan ett antal av spännena som inte var starka nog utan riskerade att gå sönder. Det var också ett fåtal av dessa som gått sönder, men när det gäller barn ska man vara extra försiktig. Sjalarna är tydligen seriemärkta och vissa seriers spännen var tydligen helt ok.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?