Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av norkmedoo
:shock: men vad tusan! e det redan...!!!
aaarrrrg... vet inte om jag hinner nu :(
Användarens profilbild
Av sarahlc
Min plan var att åka dit på söndag, men nu har liten blivit sjuk, så det återstår väl att se hur det blir med det... :roll:
Användarens profilbild
Av surfgirl
Å jag hade ju velat gå, men nu har vi ju planerat upp hela helgen :( . Synd.
Av MammaTess
att jag glömde att det var denna helgen*suck* Är ju uppbokad!

Sarahlc...hojta till när du vill ha tillbaka sjalen....( hur tvättar man den förresten :D )...kram
Användarens profilbild
Av norkmedoo
nu har jag stuvad om lite och en stund på lördag em kan jag nog :D

antagligen tidigast vid 14... är det någon där då?
någon härifrån tråden menar jag :wink:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
norkmedoo skrev:nu har jag stuvad om lite och en stund på lördag em kan jag nog :D

Jag tror att jag är där ungefär vid den tiden! :hello:
Användarens profilbild
Av Pyron
norkmedoo skrev:nu har jag stuvad om lite och en stund på lördag em kan jag nog :D

Jag är säkert kvar då.

Vi åker hemmifrån vid 7:30 så är vi där när det öppnar. Min syrra sager att man lätt kan spendera en hel dag där, men det återstår att se.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Pyron skrev:

Jag är säkert kvar då.

Vi åker hemmifrån vid 7:30 så är vi där när det öppnar. Min syrra sager att man lätt kan spendera en hel dag där, men det återstår att se.
nämen hej!!! :D
jo, man kan nog lägga rätt många timmar där... 8)

alla som ska dit:
kommer ni vara sjalklädda eller? :roll:
ska vi bara se om vi ses eller kanske byta några tfnnr via pm?
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Helen skrev:( och där finns en massa som jag inte behöver)
jo, det är väl det som är både tjusningen och ... ja :roll: 8)
Av Vinterhumlan
Jag var där idag men blev faktiskt lite besviken :? Det kändes som om det mest var stuvar för de som syr lapptäcken samt scrapbooking grejer och så lite lita andra tyger och garner. Handlade så klart en del av e-slöjd (hade mycket fint) samt 2 meter av ett GoreTex liknande tyg som enligt utsago skulle andas (kostade bara 50 kr/m så vi får väl se hur bra det andas... nå, det var rätt snyggt).
Jag vill minnas att den symässan jag var på på slagthuset för många år sedan var betydligt intressantare med mycket mer tyger, men det är möjligt att minnet sviker.
Användarens profilbild
Av Fryle
Vi hängde då på låset i morse och tillbringade mer än två timmar på mässan. Precis som tidigare skrivits så var det mest att se för lapptäckstillverkare. Lite kul för mig som eventuellt ska köpa ny symaskin var dock att kunna få demonstration av olika tillverkare. Jag hade förväntat mig mer bredd bland utställare och mer garner. Även av utställarna hade jag förväntat mig mer inspiration, men jag är väl van vid Sjöbo marknad där de inte är rädda för kontakt med kunderna.

Att jag inte är helt nöjd med mässan handlar kanske mest om vilka förväntningar jag hade innan jag gick dit. På det hela taget var den ändå ok. (Det enda jag köpte var en stämpel till dottern.)
Användarens profilbild
Av sarahlc
Vinterhumlan & Fryle: det låter ju lite tråkigt (men glädjer mig lite eftersom jag ändå inte verkar kunna komma dit... :twisted: )

MammaTess: Ingen panik. Hoppas att ni hade en fin helg! (men det där med tvättandet behöver du inte tänka på.)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
oj då :? jaja, måste nog ändå gå en runda 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?