Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Hej! Jag funderat lite på att hyra en sjal på hyrsjal.se, men blir det interätt dyrt efter att fraktavgiften läggs på? och vad kostar det att köpa loss en sjal ungefär?
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag ska köpa loss en sjal den här månaden och när jag gjort den inbetalningen kommer sjalen ha kostat mig precis lika mycket som om jag köpt den direkt från nån annan som säljer på nätet. Så nä, jag tycker inte att det är dyrt på nåt sätt.
Av Jenny
Det du betalar i månadsavgift får du sedan dra av från totalbeloppet om du vill köpa loss den och då blir det samma som på andra ställen, de ligger såvitt jag har sett lika i pris, frakten kommer du ju tyvärr inte ifrån vart du än handlar från :?
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
nej det där med frakten tänkte jag mest på ifall jag nu inte vill köpa den... då blir det 2 fraktavgifter plus en månadshyra..

Och när det gäller att köpa loss så undrade jag väl egentligen om det blir billigare att köpa begagnat av en privatperson? För jag antar att de man hyr har använts av andra före en själv.
Av Jenny
JeanneDArc skrev:nej det där med frakten tänkte jag mest på ifall jag nu inte vill köpa den... då blir det 2 fraktavgifter plus en månadshyra..

Och när det gäller att köpa loss så undrade jag väl egentligen om det blir billigare att köpa begagnat av en privatperson? För jag antar att de man hyr har använts av andra före en själv.
Ja om du inte vill köpa loss så får du betala två fraktavgifter (om du inte kan träffa på sjalträff eller liknande)
De flesta sjalar tror jag är nya för de köps loss och de köper in efterhand.
Har du mer frågor kan du alltid höra direkt med hyrsjal - de är jättetrevliga (och det säger jag inte bara för att jag är partisk :lol:)
Sunne2005 heter de här!
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
hmm... nej det är kanske smartare att gå på sjalträff... det hade jag inte ens tänkt på (dum novis som man är hehe) :wink:
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
hmm... nej det är kanske smartare att gå på sjalträff... det hade jag inte ens tänkt på (dum novis som man är hehe) :wink:
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Av Jenny
Fast Arlöv iofs är en rätt lång bit från Enköpingstrakten där Hyrsjal finns :D
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
oj det blev nåt knas! sorry
Användarens profilbild
Av medusan75
Visst blir det lite fraktkostnader när man ska hyra sjal. Eller det blir en extra fraktkostnad. Men jag gillar det för att man inte behöver ligga ute så med så mycket pengar om man jämför om man skulle köpt nytt/begagnat för att sedan sälja vidare 1-2 månader senare.
Själv har jag både hyrt och returnerat och köpt loss från Hyrsjal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?