Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
Armarna, axlarna! Och så bärstolen till Stora A. Jag tror att en ergo blir perfekt bara han får prova. Han kan tänka sig sjal också, men det har inte blivit av än.

I väntan på sjal och ergo...
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av 4ungar
tyvärr har jag ingen bild när han bär men mobyn är hans klara favorit :wink:
Användarens profilbild
Av Veronica
Maken bär främst med Ergo Denim utomhus.

Inomhus föredrar han Sinon eller Bebina Stjärntecken. Nu är bebinan såld, men jag tror att han gillar Indion lika mycket som jag också.
Användarens profilbild
Av thanisa
Tog ett kort vid nattningen igår fast då hittade inte maken sin favorit, det kan bero på att den låg i en ryggsäck i storasysters rum men ändå. Maken i zimt/kobalt
Bild
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
Korta turer med ERGO och längre turer med AmazonasAntiguan.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Elsas pappa bär dagligen i ergon, ibland i storkarna och mer sällan i ringsjal. När hon var liten bar han henne dagligen i babun.
Han bar henne i babun redan på BB -så stolt som en tupp! :loving:
Användarens profilbild
Av solanna
Min man använder de flesta av våra bärhjälpmedel, men hans favorit är dels MTn, Sutemin och så hans egen ringsjal Bärabarn Svartpeppar. Han är också fascinerad av att jag själv har sytt det bärhjälpmedel han tycker är skönast, dvs MTn. :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
mest ergo nu när atlas är så stor, men när han var mindre bar han i moby natur eller hoppediz oslo (eller vilken sjal som helst egentligen).
Användarens profilbild
Av Siena
Maken bär i det mesta:

Ergo

Bild

Amazonas Antigua när vi hade en sån:

Bild

Men även i våra andra sjalar som till exempel Easy Turkos

Bild
Användarens profilbild
Av thanisa
Frida med Mea skrev:Kan era gubbar knyta en vävd sjal själv? På magen? på ryggen?
Jan kan det inte, trikåsjalen knöt han väl någon gång och även vävd på magen har han säkert gjort själv hela 2 gånger, fast det var över 1 år sedan, nu är det bara ergo som gäller för hans del om inte jag knyter.
Mannen knyter själv på mage. Han bär inte på ryggen men tror att om han skulle vilja så hade han övat en del så hade det suttit det med.
Användarens profilbild
Av Elina
Janne bär bara i ergo denim nu för tiden, men han har burit i både hemmasydd mt och sjal.... Bar i mobyn redan på bb, väldigt stolt ;)
Användarens profilbild
Av Siena
Frida med Mea skrev:Kan era gubbar knyta en vävd sjal själv? På magen? på ryggen?
Jan kan det inte, trikåsjalen knöt han väl någon gång och även vävd på magen har han säkert gjort själv hela 2 gånger, fast det var över 1 år sedan, nu är det bara ergo som gäller för hans del om inte jag knyter.
nä min man kan inte knyta själv. Och det grämer honom, men han har bestämt sig för att lära sig inför nästa barn. Jag pressar honom inte. vill han bära bekvämt får han lära sig knyta.
Användarens profilbild
Av Isanna
Daniel knyter själv, helt imponerande faktiskt! Vilken duktig karl jag har! :lol:
Av ninen
Dave har fastnat för den röda storken som han knyter jättesnajsigt på magen. På ryggen kan han inte knyta än, och jag har inte hunnit visa.
Har ingen bild till hands nu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?