Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
ZaZi skrev:
marlene skrev:Dom är ruskigt fina :heart: men håller dom för väta? brukar inte dom köpta ha typ limmade sömmar eller nått för att hålla torrt?
När jag sydde galonbrallor tipades jag av sköna SB-are om nåt som heter "liquiseam". Sådant skall införskaffas imorgon för tätning av sömmar. :D Finns på C O.
Själva tyget håller bra för väta, har testat på olika varianter av brallor - perfekta att ha i sandlådan! Tvättas i maskin i 40 grader och hängtorkas.
nice :lol: kanske nått kommande projekt :hmm:
Användarens profilbild
Av He.ma
:love: vilka snygga!!! såna skulle man ha till lill tösen som älskar sandlådan!
Av tumbler
ZaZi skrev:
marlene skrev:Dom är ruskigt fina :heart: men håller dom för väta? brukar inte dom köpta ha typ limmade sömmar eller nått för att hålla torrt?
När jag sydde galonbrallor tipades jag av sköna SB-are om nåt som heter "liquiseam". Sådant skall införskaffas imorgon för tätning av sömmar. :D Finns på C O.
Själva tyget håller bra för väta, har testat på olika varianter av brallor - perfekta att ha i sandlådan! Tvättas i maskin i 40 grader och hängtorkas.

CO :?:

Och sen vill jag passa på och säga:
:shock: :shock: Skitsnygga, kvinna!!!! Impad!!!
Användarens profilbild
Av Siena
men hjälp va snygga!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sagas mamma skrev: CO :?:
Claes Ohlson???

Och till ZaZi - Skitsnygga!!! :love:
Användarens profilbild
Av surfgirl
:shock: Verkligen jätte snygga. Bra jobbat! :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
Knyttet & K skrev:
Sagas mamma skrev: CO :?:
Claes Ohlson???

Och till ZaZi - Skitsnygga!!! :love:
Knyttet & K har rätt. C O = Claes Ohlson :wink:
& tackar ödmjukast för komplimangerna :oops:
Kan också meddela att lilltösen satte på sig vantarna utan krångel i morse :shock: - Ba uate (bra vante) sa hon och vinkade lite med handen. :lol: Hon lyckades till och med få i tummarna - något som brukar vara toksvårt med otålig liten Signe...
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh skitsnygga! Vill inte Signe ha dom, vill vi :D .
Själv föredrar jag egentligen ofodrade för fleecen blir lätt blöt och då tar det längre tid för dom att torka.
Men vi har båda varianter till de äldre barnen.
Användarens profilbild
Av Fina
Du får många chocksmileysar, men :shock: så är det ju! Du bländar oss kvinna!! :siishah: Såååå snygga!!! Gaahhhh!!! :love:
Användarens profilbild
Av Luna
Jättefina! som vanligt. Du är jätteduktig! Imponerad att du fått till tumme, hur gjorde du mönster?
ZaZi skrev:En näve tålamod, en snäll symaskin, ett barnfritt hem & lite inspiration kan också vara bra att ha. :wink:
Barnfritt hem är nog en förutsättning för att få till något syprojekt. Men på måndag är jag arbetslös trädgårdsarbetare å när jag inte söker jobb så ska jag sy.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Luna skrev:Jättefina! som vanligt. Du är jätteduktig! Imponerad att du fått till tumme, hur gjorde du mönster?
ZaZi skrev:En näve tålamod, en snäll symaskin, ett barnfritt hem & lite inspiration kan också vara bra att ha. :wink:
Barnfritt hem är nog en förutsättning för att få till något syprojekt. Men på måndag är jag arbetslös trädgårdsarbetare å när jag inte söker jobb så ska jag sy.

Hej Luna! Hur gick tågresan?

Angående mönstret: Äh, jag gjorde som vanligt - tänkte att jag har råd att misslyckas. :wink: Å så gjorde jag någon slags mall & klippte & justerade efter hand. Blev faktiskt bättre än jag trodde! Tummen är i två delar. men eftersom jag justerade så mycket i efterhand så är nog mönstret bara förvirrande. :lol:

Då ser jag fram emot att se några Luna-alster här så småningom! :wink:
Trist med arbetslöshet :? Men jag har på känn att det ordnar sig snart (nej, jag är inte synsk - bara optimistisk! :lol: )
Användarens profilbild
Av sarahlc
:tumsup: tjusigt värre!
nu har jag en sak till på listan "saker jag vill göra innan nästa vinter" :notes: :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?