Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av frida
Hej!
Jag har en ringo och en pojk på 2 mån. Tycker det är bra att bära honom mot bröstet "sittandes" i ringon men känns som det stasar benen på honom. Han själv däremot verkar stormtrivas. Nu bär vi bara korta stunder för benen men jag undrar, är han för liten för ringon? Tycker det inte vill bli riktigt bra i vagg-position heller, huvudet pressas mot bröstet och han åker ihop. (och han klagar) Är det någon som har tips på andra alternativ eller synpunkt på detta?
vh frida
Användarens profilbild
Av Anna
Släpp ut lite på underkanten om det känns för hårt - eller dra åt den ännu mer som en påse och stoppa in hela honom som en liten groda med benen inne i sjalen. Titta om han får märken på benen, annars är det nog itne någon större fara.
Användarens profilbild
Av Anso
När du bär barnet i vagga så ska barnet ligga mer tvärs över tyget än längs med det för att det ska fungera. Jag kan bära Hanna, 1 år i vagga utan problem på detta sätt, Fötterna placerar jag åt samma håll som ringarna.
Användarens profilbild
Av frida
oj blev skickat 2 ggr,tar bort..
Senast redigerad av frida den ons aug 31, 2005 09:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av frida
Tack för svar! Vi pysslar vidare. Är så roligt för grabben har börjat känna igen sjalarna och blir glad i blicken när jag knyter på mig :D
vh frida
Användarens profilbild
Av Mia
Så här funkar jättebra att bära små bebisar! Bättre för dem att ha benen innanför!

Bild
Senast redigerad av Mia den ons aug 31, 2005 15:02, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Mia
Tack diddeli! :wink: :)
Senast redigerad av Mia den ons aug 31, 2005 15:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Mia skrev:vet inte varför bilden blev så liten... smma bild finns under "Bilder på Ringo??" bland fotografier och bilder...
antagligen för att du inte "klickat den stor" innan du kopierade bildadressen? på familjeliv finns ju bilderna i två storlekar. fint var det ändå :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?