Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vargas
Vill ha en sjal som man kan amma i, bära långt och länge i, diska,laga mat och mocka till hästen med. Har en dotter på 6 veckor som inte riktigt trivs i sin baby björn eller rättare sagt mamma trivs inte med den :)
Användarens profilbild
Av Alven
Moby Wrap! Helt klart... Billig och smidig, mycket förlåtande när man knyter (bra för nybörjare) osv... :) finns bla på stellaris, se länken till höger.
Användarens profilbild
Av Anso
Trikåsjal blir mitt bud - väldans bekvämt om man inte är van att knyta.
Många fina att välja på. Om man är lite mindre till växten och vill ha en lite kortare sjal så finns ju www.minimundus.se eller så tror jag att www.sjalar.nu och deras Pikku Ruu är lite kortare den också.
Av Nathalie
Hejsan!

Min syster ska ha en liten parvel om vilken dag som helst och skulle vilja ha en bärsjal/bärsele.
Men den ska vara så enkel som möjligt. Helst inga knytningar och givetvis bekväm, samt passa för en nyfödd.

Jag har funderat på en trikåsjal, men den behöver man ju knyta. Kan man komma undan med väldigt lite knytning så till och med syrran skulle tycka att det är okej?? Vilken knytning använder man mest till en nyfödd? Är det x omslut ett och två?

Sedan har jag funderat på en Ergo. Men den passar väl egentligen bäst när barnet blir någon månad, eller fungerar det bra att lägga i en platt kudde och använda den från det de är nyfödda?

Kvadratiska bärsjalarna och fyrkantssjalar (kanske samma sak?) vet jag inget om.

Har ni något tips?

Hälsningar Nathalie (älskar mina easycare)
Av Nathalie
oops, besvarade visst ett inlägg. Men det blev inte helt fel ändå ;)

/Nathalie
Användarens profilbild
Av diddeldi
Nathalie skrev: Jag har funderat på en trikåsjal, men den behöver man ju knyta. Kan man komma undan med väldigt lite knytning så till och med syrran skulle tycka att det är okej?? Vilken knytning använder man mest till en nyfödd? Är det x omslut ett och två?
med en trikåsjal så använder man ju x-omslut-2. så det blir ju knytning. men man knyter ju den innan man stoppar i bebisen, vilket känns lättare i början, och så kan man ju ha den på sig och ta i och ur bebisen. plus att det inte alls är svårt att lära sig. tycker hon ska satsa på en trikåsjal!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?