Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
Sommarens snickeriprojekt är ett garage. Är det någon som gjort detta och kan visa bilder? Helst vill jag göra ett garage för små metallbilar, så man kan göra lite roliga ramper etc. Men Stora A leker knappt med småbilar utan föredrar sina större Byggare Bob-fordon.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Vi har haft ett jättefint :roll: som sambon hade snickrat i slöjden en gång i tiden åt sin lillebror, men hans stora grabb (då 7 år) ställde sig & hoppade på det bara för att ..... :evil:
så det lever inte längre :(

Det var just för små metallbilar och med ramper etc. Har tyvärr inte någon bild på det, men kan försöka beskriva hur det var gjort lite senare när jag har mer tid och inte sitter och ammar vid datorn om du är intresserad.
Användarens profilbild
Av svas
Delfinen_78 skrev:Vi har haft ett jättefint :roll: som sambon hade snickrat i slöjden en gång i tiden åt sin lillebror, men hans stora grabb (då 7 år) ställde sig & hoppade på det bara för att ..... :evil:
så det lever inte längre :(

Det var just för små metallbilar och med ramper etc. Har tyvärr inte någon bild på det, men kan försöka beskriva hur det var gjort lite senare när jag har mer tid och inte sitter och ammar vid datorn om du är intresserad.
Du får gärna beskriva! Kan du kanske rita lite enkelt på ett papper och fotografera? Jag kör nog på ett garage för små bilar. Han kanske börjar leka med dessa mer om de får ett fint garage att vara i. Jag ser framför mig ett garage ungefär som ett dockskåp. Med sidväggar, bakvägg, tak men öppen framifrån. Två eller kanske tre våningar, med ramper mellan. Det roliga vore om om man kunde få till någon form av hissanordning också...
Användarens profilbild
Av annalys
Jag tror det är hemskt roligt med dörrar på ett garage, men jag vet inte om det är klurigt att få till?

Någon dag när jag tycker maken behöver aktiveras kan jag säga garage till honom så får vi se vad det blir. Så kan jag posta bilder sedan. (Han är väldigt kreativ och snickrig, jag ska ta och fota barnens klätterkoja med rutschkana endera dagen.)
Användarens profilbild
Av svas
annalys skrev:Jag tror det är hemskt roligt med dörrar på ett garage, men jag vet inte om det är klurigt att få till?

Någon dag när jag tycker maken behöver aktiveras kan jag säga garage till honom så får vi se vad det blir. Så kan jag posta bilder sedan. (Han är väldigt kreativ och snickrig, jag ska ta och fota barnens klätterkoja med rutschkana endera dagen.)
Heja på din make NU!!!!! :eld: Man skulle kanske försöka få till en riktig garagedörr, d.v.s. en dörr som fälls uppåt?!?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?