- mån mar 19, 2007 12:39
Bara det blir billigare än här http://www.namnsmycken.com/ så är det bra!!
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
florin skrev:Jag tycker att de som Tina gjort ser ut att vara tjockare än de som någon här på sb säljer. Deleine har ett sånt och det är ju jätte fint men själv är jag ute efter lite tjockare och med grövre bokstäver än vad de har.Ja, jag gillar också att de är tjockare (och smalare) än dem.. hittade länken till hennes sida: http://www.zamore-design.com/
Dessa är exakt vad jag letar efter och jag skulle mycket väl kunna betala en bra slant för likadana
zmurfan skrev:Jippie! Jag har hittat återförsäljareav slöjd-detaljer i Vännäs. Bra då ska jag nog fara dit och shoppa lite nysilverplåt och stansar och prova göra ett halsband till mig nån dag.0,5 mm är ganska klent... Mina är 2 mm.
Plåten kostade 40:- för 150*40*0.5 mm
Stansarna kostade 259:-
Svärfar har plåtsax att kapa plåten med och filar så det behöver jag inte köpa i vilket fall.
zmurfan skrev:www.slojd-detaljer.comTack för länken!
De hade 0.8mm plåt med.
Fast den sax svärfar har är nog snarare en kap. Den kapar långa stycken åt gången så det blir inte hackigt som av en liten sax.
ms_chili skrev:Ah... du menade så. De hade bara de tunnare tjocklekarna på plåten på slöjd-detaljer. Nån som kanske vet vart man får tag på nån lite tjockare plåt? Annars får jag köpa den tunnare på slöjd-detaljer och prova lite.zmurfan skrev:www.slojd-detaljer.comTack för länken!
De hade 0.8mm plåt med.
Fast den sax svärfar har är nog snarare en kap. Den kapar långa stycken åt gången så det blir inte hackigt som av en liten sax.![]()
Jag mena inte hackigt utan plåten får en konstigt böjning...
He.ma skrev:Ja, och varför har man så många barn?vilka fina!!!! Såna skulle man ha men varför har man barn med så långa namn
zmurfan skrev:Aha... Jag upptäckte att jag hade en hög med pärlor som det gick att skriva barnens namn på. Så nu har jag ett halsband med två hängsmycken där barnens namn står på en varsin pärla.ja, visa oss!!
Ska se om jag kan fixa foto imorgon. Måste låna svärmors kamera. Vår bra kamera är ju sönder och kvar är bara vår dåliga kamera.
Men fint blev det iaf.
Tina2 skrev:OJ! Vad många svar!!jobbiga besked låter tufft
Ledsen att jag inet svarat tidigare, men fick ett lite jobbigt besked.
Jag skall fundera lite, så får vi se om detta kan ta form.
För visst Är det snyggt?...*onödigt stolt*
Tack snälla för så vänliga ord om halsbandet!
Sussi med Maja skrev:Men om du hänger dem på rader med en enkel liten ring emellan, t.ex 2 + 3 + 2. Och på en kedja så att de kan hänga med lite mellanrum. Det skulle väl kunna vara snyggt?! Om det ens är begripligt hur jag menar....He.ma skrev:Ja, och varför har man så många barn?vilka fina!!!! Såna skulle man ha men varför har man barn med så långa namn
hur snyggt är det med sju brickor runt halsen???
![]()
Men de är verkligen superfina!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?