Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Tänkte försöka mig på att sy en långsjal själv. Behöver lite tips på tyger som är bra att använda. Gärna något som inte blir för varmt nu i sommar.

Har en MaM ecowrap nu och tänkte använda den som mönster. Tror ni att det skulle kunna funka?
Användarens profilbild
Av jag71
finns en klistrad tråd uppe på sidan med lite olika tyg förslag.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag såg det men jag vill gärna veta om något av tygerna är tunna så de passar på sommaren.

Går det att använda en trikåsjal som mönster till en vävd?
Användarens profilbild
Av jag71
Maddemoa skrev:Jag såg det men jag vill gärna veta om något av tygerna är tunna så de passar på sommaren.

Går det att använda en trikåsjal som mönster till en vävd?
Går säkert. Som det mesta när det gäller sjalar så är det en fråga om tycke och smak. Jag tror att jag föredrar när sjalen är lite rombformad (som hoppisen).

tyg till en sval sommarsjal finns att köpa hos mimmis (hemsida där :arrow: ) hennes krinklade tyg har jag en sjal i som är svalt. jag har den i brunt och den är förutom sval, skön, stadig (tycker jag) och otroligt fin i färgen.
Du kan ju gå till en tygaffär och känna och dra lite i tygerna. dem ska vara lite stretchiga (hur nu det stavas) på snedden - då får man skönast avlastning.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Ok Tack för hjälpen!!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?