Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Nu har jag valt att kalla dem sjortblus, tycker det är ett namn som fungerar till både kille och tjej :D Tröja hade ju varit bra men det passar inte när plagget är i vanligt vävt tyg....

Här har ni mitt senaste alster. En skjortblus med halvkorta ärmar. I fortsättningen kommer de dock bli något längre...

Bild
Användarens profilbild
Av Ingetora
Åh, vilken somrig och fin! Har den någon knäppning eller knytning i halsen eller ska sprundet vara öppet?
Användarens profilbild
Av bani
Den är jättefin! :D
Användarens profilbild
Av florin
Det är bara ett sprund i halsen men det är inte mitt eget påhitt ;-) :-) Inspirationen till denna kommer från Gurli :D Trodde inte det skulle bli riktigt bra att bara ha ett öppet sprund men det ligger på plats även utan knäppning :lol:
Tyvärr vill inte Anton sätta på sig denna så att jag kan fota men jag ska försöka hitta något annat barn att flörta med :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad fin den är :D
Användarens profilbild
Av Crappy
Snygg :)
Användarens profilbild
Av marcy
Superfin som alltid Lina!!

Och vet du, nu fick jag upp en kasse tyger i helgen. Ett av tygerna är FRUKTANSVÄRT snyggt. ;)
Användarens profilbild
Av Stream
Vilken somrigt härlig skjortblus! Jättefin :D
Användarens profilbild
Av florin
marcy skrev:Superfin som alltid Lina!!

Och vet du, nu fick jag upp en kasse tyger i helgen. Ett av tygerna är FRUKTANSVÄRT snyggt. ;)
Du får inte göra så mot mig Sandra :this: Jag blir ju avvis :lol:
Användarens profilbild
Av Mammut
Jäääättefiiin! :app:
Det ser ut som fram och bakstycke är två fyrkanter, occh ärmarna två fyrkantiga "tunnlar", stämmer det? Sitter det bra på när inte ärmen är :hmm: öh, vad heter det? Formsydd? Ser enkelt och fint ut...*Funderar på att prova*
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad härligt fin den var :D
Användarens profilbild
Av florin
Mammut skrev:Jäääättefiiin! :app:
Det ser ut som fram och bakstycke är två fyrkanter, occh ärmarna två fyrkantiga "tunnlar", stämmer det? Sitter det bra på när inte ärmen är :hmm: öh, vad heter det? Formsydd? Ser enkelt och fint ut...*Funderar på att prova*
Jo, de sitter bra även fast de inte är formsdda. Om du kikar i gammla mönsterböcker så är denna modell väldigt vanlig och det är från ett sånt mönster jag utgått när jag format ärmarna. Fram och bakstycke är dock inte helt oformade som det ser ut på bilden...
Användarens profilbild
Av surfgirl
Jätte snygg :love:
Användarens profilbild
Av svas
Superfint tyg (älskar grönt) och fin modell på plagget!

Lilla S ska döpas i juni, han kommer då vara 10 månader och kommer absolut inte i släktens dopklänning. Storebrorsan döptes också i denna ålder och hade då vita byxor och en skjorta. Nu börjar jag fundera på om inte fröken Florin kanske ska få i uppdrag att sy en skjortblus till Lilla S att ha på sig...Storlek 74, kanske 80!?! Tar du uppdrag av detta slag? Modellen på den skjortblus du visar upp är bra, eventuellt lite längre (mer tunikahållet, lite utsvängd?). Dock inte något hysteriskt mönster utan mer nedtonat med mycket vitt...

:?:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?