Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av surfgirl
Ja är det någon som varit här och handlat tyger. Undrar om det är värt att åka dit, egentligen har jag ju inte så jätte långt dit men tänkte höra med er här som har koll på det mesta :wink:.
Har de mycket tyger? Är de billiga?

Hoppas det är någon av er som varit där :D.
Användarens profilbild
Av annemi
Var? :hmm:
Användarens profilbild
Av jag71
Har jag säkert inte gjort men jag undrar vart? :lol:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:hmm: :wink: :)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Nej, det har jag inte.
Vilket kul namn!
Och så såg man bilarna utanför varpå jag assosierade skrotbilar och tyg i samma affär.... :oops: :lol:

Kanske kunde vara ngt?!?
Användarens profilbild
Av jag71
Det vet jag¨att några har gjort! Har jag förstått det rätt så är det en bra tygbutik!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Det är det antagligen! :) Men jag såg framför mig herr och fru "förverkliga sin dröm" som hade startat tygbutik och skrot tillsammans för det var vad de ville göra.... 8)
Användarens profilbild
Av surfgirl
Då är det kanske värt att göra en liten utflykt dit någon dag och köpa på sig lite tyg, så man har lite att pyssla med :).
Användarens profilbild
Av ernamalin
surfgirl skrev:Då är det kanske värt att göra en liten utflykt dit någon dag och köpa på sig lite tyg, så man har lite att pyssla med :).
:iagree: har oxå en brinnande lust att åka dit.
Användarens profilbild
Av aspen
jag jobbar bara en bit därifrån så där har man varit :D

Om du klickar på "butiken" ser man en bild innifrån. Den är tagen från "möbeltygerna" ca 5 meter bakom kameran mot gardinerna. där det ser ut som om rummet slutar ligger kassan och efter det ca halva storleken av rummet på bilden men klädtyger, allt från kamo, twill, amerikanska tyger(hette nåt speciellt) (småblommigt o rutigt osv) och lite lakan o handdukar o filtar. bakom det ytterliggare ett rumm med rea, fleece, håriga tyger (typ som ungdomarnma har mössor i när de åker snowbord) o vaxdukar ung lika stort som klädtygerna, så ja, det är stort och har mycket att välja på . Har tyvärr ingen uppfattning om priser mer än att andra säger att det är billigt :) Jag handlar inte så mycket på andra ställen. Men de flesta klädtyger är ju allt från 29 kr till pp kr per meter. (finns säkert dyrare oxå :wink:
Användarens profilbild
Av funshine
hmm bor ju också däromkring så jag är väl typ stamkund. Hej ropar alla i kör när jag vandrar in. :oops: Betyder det kanske att man hänger i gör det själv tråden aningen för mycket. Stort utbud är det ju. Prismässigt så är det billigt om man jämför med furulunds i borås.
Användarens profilbild
Av surfgirl
Låter verkligen som det värt ett besök :tumup:.

Då ska jag bara planera in en dag som passar :D .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?