Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Min flicka vägder ca 8.6 kg nu, vid 4½ månads ålder.. tror ni hon blir för tung att bära i en tunn sommarsjal till sommaren då? Vilken sjal skulle ni rekomendera som ger bra stadga men är sval?
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag räknar med att kunna bära sonen (nu 10kg) i vår tunna Calin bleu gauze sjal i sommar. Kanske inte jättelånga stunder (har skaffat ergo för det :) ) men på stranden, hundpromenaden eller i affären har jag räknat med det. Har burit honom i den nu i någon timme eller så och det har inte varit något problem. :)
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
ok, tack! kanske får investera i en då... lär bli vääääldigt varmt i min hoppediz... den är ju nästan för varm redan nu!
Användarens profilbild
Av jag71
Kolla mimmis krinklade sjal. jag tycker den är underbar. Planerar att använda den till skrutt i sommar och han ligger runt 11-12 kilo. Fast jag bär mest på ryggen.
Användarens profilbild
Av Tiz
Det klarar du! Jag hade en Rebozo till att Ville vägde ca 10-12 kg iallafall.
Användarens profilbild
Av Jennelii
sanna73 skrev:Jag räknar med att kunna bära sonen (nu 10kg) i vår tunna Calin bleu gauze sjal i sommar. Kanske inte jättelånga stunder (har skaffat ergo för det :) ) men på stranden, hundpromenaden eller i affären har jag räknat med det. Har burit honom i den nu i någon timme eller så och det har inte varit något problem. :)
Jag har 2 st skrynkliga gåsar och Linus väger kanske 13 kilo. Jag älskar verkligen att bära honom i dom och jag kan bära i flera timmar!
Användarens profilbild
Av Tiz
Jennelii skrev:
Jag har 2 st skrynkliga gåsar och Linus väger kanske 13 kilo. Jag älskar verkligen att bära honom i dom och jag kan bära i flera timmar!
Du som har en Rebozo också, vilken sjal gillar du bäst? Gåsen eller Rebozon?
Användarens profilbild
Av Jennelii
Tiz skrev:
Jennelii skrev:
Du som har en Rebozo också, vilken sjal gillar du bäst? Gåsen eller Rebozon?
Gåsen, helt klart...rebozon är i kortaste laget så jag fixar ingen normal knytning med den, fast den är ju snygg :roll:
Användarens profilbild
Av Siena
Jag bär Ruben knappa 13 kg i en amazonas carry sling och det funkar hur bra som helst! Jättebra avlastning!
Användarens profilbild
Av Isanna
Vad bra! Då kan jag alltså med gott samvete köpa en ny gås när de kommer! :lol:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Är det bara jag som aldrig fick till det med gåsen?!? Jag tyckte inte alls det avlastade lika bra som annan sjal och den skar bara in i axlar och var inte alls bekväm :roll:

Jag vill ju så gärna ha en för de är ju så fiiiiiiina!! Säg att det går bättre i år 8) !!
Användarens profilbild
Av sanna73
Jennelii skrev:
sanna73 skrev:Jag räknar med att kunna bära sonen (nu 10kg) i vår tunna Calin bleu gauze sjal i sommar. Kanske inte jättelånga stunder (har skaffat ergo för det :) ) men på stranden, hundpromenaden eller i affären har jag räknat med det. Har burit honom i den nu i någon timme eller så och det har inte varit något problem. :)
Underbart, då kan jag utan dåligt samvete ställa mig till skaran som kollar in de nya färgerna och låter sjal- :twisted: få sin vilja igenom :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sanna73
kajsa kavat skrev:Är det bara jag som aldrig fick till det med gåsen?!? Jag tyckte inte alls det avlastade lika bra som annan sjal och den skar bara in i axlar och var inte alls bekväm :roll:

Jag vill ju så gärna ha en för de är ju så fiiiiiiina!! Säg att det går bättre i år 8) !!
Klart det går bättre i år :tumup:
Användarens profilbild
Av Droppen
kajsa kavat skrev:Är det bara jag som aldrig fick till det med gåsen?!? Jag tyckte inte alls det avlastade lika bra som annan sjal och den skar bara in i axlar och var inte alls bekväm :roll:

:iagree:
Kom inte heller överens med min.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?