Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jessica
Försöker att få till en ryggknytning men det går inte! Det är ju svårare än jag trodde.
Kommer aldrig att lyckas utan man som håller i Adam. Det är ju så tungt att få upp honom så jag klarar det helt enkelt inte.
Hur gör ni? Jag såg en beskrivning när man skulle stå på den ända som man inte använde och tänkte att det här borde nog gå. Det känns som om jag ska tappa honom när jag håller på. Han är snart sju månader så nog borde det väl gå med en 7-månaders på ryggen?
Jag är ju så nyfiken på hur det är att bära så. Försökte idag men då kom han alldeles för långt ner sen vägrade han samarbeta mer så jag gav upp...
Måste man vara gymnast eller liknande för att lyckas? Önskar jag kunde träffa nån som kunde visa mig.
Finns det nån i Falun? Jag VILL ju att det ska gå. :x
Användarens profilbild
Av Helena
Vad är det för sjal du har?
Av Jessica
En Storchenwiegen.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
vilken instruktion följer du?
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag ska till Falun nångång den närmsta tiden (vet inte när just nu) och om du inte har nått emot att ta dig till Herrhagen så kan jag iaf visa Ryggsäcksknytning och eventuellt X-omslut rygg (är inet så bra på den) med Storchenweige.
Av Jessica
Jag följer den från babyboden.
Ja, hör gärna av dig när du ska till Falun. Det vore jättesnällt!
Användarens profilbild
Av Helena
Jessica skrev:Jag följer den från babyboden.
Om du gör x-omslut, så tycker jag inte att det funkar så bra att kasta bak sjaländarna, jag för bak dem istället.
Användarens profilbild
Av Alven
Och dessutom är det mycket lättare att få barnet tillräckligt om man kör sofftricket tycker jag, det är lättare att svina upp barnet.
Användarens profilbild
Av tinaw
Vi är flera stycken här runt Falun-Borlänge, jag bor själv i Barkargärdet. Dags för en ny sjalträff i Dalarna! Kanske kunde pricka in en när du ska upp också?
Av Jessica
Jaaa, vad roligt det vore!! Jag kommer iallafall!! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?