Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har köpt en hemsydd långsjal här på SB och försöker nu få sonen att sitta på min rygg med hjälp av den. Det går inte så bra. Största problemet är att sonen (åtta månader) inte sitter tillräckligt nära mig. Han trycker sig bakåt och skulle nog helst vilja slå en baklängesvolt. Om jag lutar mig framåt, lutar han sig ännu mer bakåt. Till sist står jag nästan fyrfota, medan han sitter rakt upp som på en ridhäst! Han är glad och nöjd hela tiden och tycker det är jättekul. Försöker jag istället luta mig mindre framåt så kasar han istället ner. Sin första tid åkte han trikåsjal och det senaste halvåret Ergo flera timmar om dagen, så själva bärandet är han ju van vid, men med sjalen funkar det inte. Vad ska vi göra?
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag tror det enklaste skulle vara att leta upp en sjalträff - det finns ju bra många "proffs" i Skåne! Annars försöka få en vänlig sjalare att visa... Det är så mycket lättare när man har en van sjalare med.
Användarens profilbild
Av jag71
Kom på onsdag till petersgården så får du hjälpa mig att virka och så fixar jag så du kan ryggknyt! :lol: :lol: Nej alvarligt kan du inte komma på onsdag så pma mig så kan vi träffas så fixar vi så du får ryggknytet bra. Vet inte riktigt vart i skåne du bor (har för mig att jag läst det men just nu kommer jag inte ihåg det)
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har varit på väg till Petersgården flera gånger, men det kommer alltid något emellan. Nu på onsdag kan jag inte, men kanske veckan därpå.
Användarens profilbild
Av Fryle
jag71 skrev:Kom på onsdag till petersgården så får du hjälpa mig att virka och så fixar jag så du kan ryggknyt!

Det låter som en bra bytesaffär tycker jag.
Användarens profilbild
Av jag71
Fryle skrev:Jag har varit på väg till Petersgården flera gånger, men det kommer alltid något emellan. Nu på onsdag kan jag inte, men kanske veckan därpå.
då försöker vi med nästa vecka. BLir onsdagen den 28:de då! om jag inte ser fel. Ev kan jag inte då, det är två dagar innan vi flyttar, men det vet jag om några dagar. Måste kolla hur mycket det är som är kvar att flyttas så att säga.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?