Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jannika
vet inte var min fråga passar in, så flytta mig om det behövs! :)

undrar bara vad män, killar och gubbar bär med. dela gärna med er av foton!

är ute efter ngt till maken... :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
han använder alla bärredskap vi har men mest MT cammon
Bild
Användarens profilbild
Av Isanna
Här är D´s favorit, en Didy Lisa:

Bild
Användarens profilbild
Av ernamalin
Har tyvärr ingen bild men favoriten är helt klart ergon! fast MT är oxå accepterat om jag hjälper till, han har inte fått kläm på hur banden ska viras ännu :wink:
Användarens profilbild
Av Fina
Sambons favorit är fortfarande (jag har lessnat på den) mam eco:n.
Användarens profilbild
Av boosten
Min man bär i allt! :loving:

Bild

Bild

Fast det tog ett tag innan han gav sig på långsjal på ryggen, men när han väl försökte gick det supersnabbt att lära sig.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Maken bär mest i Ergo 8) Bidrar med några foton från förra sommaren och vår härliga segelsemester här på västkusten. Numera är det dock ryggbärning som gäller :wink: Fast bärtillfällena är färre nu eftersom sonen helst vill gå själv :lol:

Bild
Bild
Av belinda
Maken bär utslutande i en mt av hemsydd pärlsjal. Han är "älskar" den och säger varje gång att "Belinda, tänk att det skönaste bärhjälpmedel vi har har du sytt själv" :loving:
stundtals också i ergo.
Användarens profilbild
Av jag71
Sambon här köpte sig en ergo. Fast han bär väl i det mesta bara jag hjälper till och kollar att det blev en bra knytning.
Användarens profilbild
Av Cayenne
Min man bär - precis som jag i långsjal. Nu går vår lilla mest själv, men annars bärs hon på höften i en lite kortre sjal eller på ryggen.
Användarens profilbild
Av sanna73
Maken har en ringo blåsippa som han oftast tar med om han behöver bära.

Skall han ut på promenad och inte vill ta vagnen är det dock hoppe Kapstad som får äran. Han börjar faktiskt kunna knyta den själv nu också.
Sedan har vi en ergo som ligger och väntar på att ryggbärandet skall komma igång (tror inte han kommer våga sig på att sjala på ryggen).
Användarens profilbild
Av Jason
Han bär mest i ringsjalen för den är lättast att använda.
Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Ringsjal inne och Patapum ute, i alla fall för tillfället. Han bar mycket i trikåsjalen när Lillgumman var mindre, både ute och inne.
Användarens profilbild
Av Stream
Sambon bär mest i ergon:
Bild
Användarens profilbild
Av thanisa
Nuförtiden bär han mest med indio koralle innan var det katjan. Varför korallen har gått om är att den är kortare och han tycker inte om att ha långa svansar och vill inte ha knuten på magen. Ska se om jag kan ta någon bild när han nattar sonen ikväll.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?