Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sonja
Jag har en orange moby wrap som jag bar min dotter i när hon var nyfödd... och vi hade så mysigt med den sjalen...

Nu beräknas nästa barn till början av juni, och då kommer jag inte kunna använda den sjalen eftersom den var tillräckligt varm när jag använde den på vintern.

Nu funderar jag på att sälja den gamla för att finansiera en bättre sommarsjal.. men är så i valet och kvalet. Har varit 2 mm från att lägga ut annons men har alltid ångrat mig. Bara jag håller sjalen överöses jag av nostalgiska minnen! :heart:

Vad tycker ni? Hur ska jag göra? Behöver råd!
Användarens profilbild
Av Droppen
Om du rent ekonomiskt har möjlighet att köpa en till sjal så behåll den gamla också.
Annars- sälj! :)
Användarens profilbild
Av sonja
Droppen skrev:Om du rent ekonomiskt har möjlighet att köpa en till sjal så behåll den gamla också.
jag undrar om vi kommer ha så mycket mer nytta av mobywrapen om vi köper någon ny.. hmm! :) det är svårt när man är lite kär!
Användarens profilbild
Av Droppen
sonja skrev:
Droppen skrev:Om du rent ekonomiskt har möjlighet att köpa en till sjal så behåll den gamla också.
jag undrar om vi kommer ha så mycket mer nytta av mobywrapen om vi köper någon ny.. hmm! :) det är svårt när man är lite kär!
I know! :wink:

För mig spelar det ingen roll om jag säljer av några för då dyker det genast upp nya jag måste ha! 8)
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag har inte kunnat sälja den trikåsjal som vi använde till Elsa från hennes första dag, det finns alldeles för många minnen i den sjalen, så jag förstår vad du menar!

Men om du nu tycker att den är för varm så "måste" du ju ha en annan trikåsjal till den nya bebisen? En som är svalare...

..och så "behöver" du ju en vävd sjal till den stora flicka... :wink: :lol:

Det finns inget annat där hemma som du kan sälja istället? :lol:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Som jag känner nu skulle jag aldrig kunna sälja Lillebrors trikåsjal, men så behöver jag ju heller inte någon annan liknande.... Hm :hmm: svårt!
Jag var inte så mkt till hjälp heller :lol: !
Användarens profilbild
Av sonja
sagogrynet skrev: Men om du nu tycker att den är för varm så "måste" du ju ha en annan trikåsjal till den nya bebisen? En som är svalare...

Mitt i prick, du träffade rätt på alla punkter :D Ja jag tänkte att jag ska försöka sälja mina gamla avlagda kläder. Fast jag vet inte hur mycket jag får för det. Dom är inte så eftertraktade :)
Användarens profilbild
Av sagogrynet
sonja skrev:
sagogrynet skrev: Men om du nu tycker att den är för varm så "måste" du ju ha en annan trikåsjal till den nya bebisen? En som är svalare...

Mitt i prick, du träffade rätt på alla punkter :D Ja jag tänkte att jag ska försöka sälja mina gamla avlagda kläder. Fast jag vet inte hur mycket jag får för det. Dom är inte så eftertraktade :)
Hahaha! Nej, det är inte så ofta man blir rik när man säljer gamla avlagda kläder... :lol:
Användarens profilbild
Av Humlan
spara!
det kan ju bli lite kyligt på kvällarna sådär på sensommaren...
jag skulle inte kunna göra mig av med första trikåsjalen...
Användarens profilbild
Av lingonben
Jag har nyss sålt vår första trikåsjal. Och visst var det lite vemodigt att skicka iväg den. Men det känns roligare att den gör nytta i ett annat hem än att den ligger oanvänd i en låda...

Minnena har man ju ändå :heart:, även om sakerna inte är kvar...
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har sålt/kommr att sälja allt, utom mobyn! :) Det är min första, och den kommer att stanna hos oss... men jag lånar ut den ibland, men varierande resultat. En och annan ny sjalbärare har den nog frälst!
Användarens profilbild
Av lindamarie
Sälj INTE det kan mycket väl bli en kall och regning sommar å om du dessutom tycker jätte mycket om den och den har ett stort personligt värde så tycker jag INTE INTE!
Användarens profilbild
Av sacha42
behåll den om du inte vill sälja. DEt kan bli mysbärning då barn är sjuka. Om inte annars så kanske du har barnbarn i framtiden att bära :D
Av Aelia
sacha42 skrev:behåll den om du inte vill sälja. DEt kan bli mysbärning då barn är sjuka. Om inte annars så kanske du har barnbarn i framtiden att bära :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av sonja
Jag kommer nog inte sälja den ändå... :-) jag kom på att jag har ett par gamla mobiltelefoner som jag nog istället borde sälja om något! jag fattar inte hur jag kunnat glömma bort dom :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?