Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anva
jag har ju en underbar blå pärla men leker lite med tanken att kanske färga den (om det går)....vad tror ni skulle bli bra. ???

Bild
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Pärlor har färgats med lyckat resultat förut. Det har funnits en tråd med bilder på pärlor i lite olika färger för ett tag sen, jag vet inte om den går att hitta sedan forumflytten.
Användarens profilbild
Av Anva
Kaffemoster skrev:Pärlor har färgats med lyckat resultat förut. Det har funnits en tråd med bilder på pärlor i lite olika färger för ett tag sen, jag vet inte om den går att hitta sedan forumflytten.
Får söka lite och se om jag hittar nått. Fast är lite fundersam...gillar ju färgen som den är oxå.
Undrar bara om man kan gör den LILA
Användarens profilbild
Av Crappy
Du är väldigt fin i nuvarande färg
Användarens profilbild
Av Nova
Visst kan du färga den lila!
Av Aelia
Lila är en super fin färg :wink: 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
DEt kommer nog gå alldelens utmärkt att färga den lila :D
Användarens profilbild
Av buebo
Ja,färga den lila och visa resultat då kanske jag kommer mig till skott oxå och färgar den jag har som ännu bara ligger och väntar på.... nåt. :D
Användarens profilbild
Av jag71
Lila låter underbart! kanske ska säga att jag älskar lila! :lol: :lol: :lol: Fota också så kan jag ge mig ut på pärljakt sen och göra likadant!
Användarens profilbild
Av aneeha
Färga tyget går bra, men kolla vad den är sydd med för tråd - polyestertråd färgas inte utan kommer att vara samma som nu...
Användarens profilbild
Av ernamalin
:twisted: Färga! och visa bild sen, tror inte jag sett någon lila pärla innan så jag väntar med spänning :D
Användarens profilbild
Av Anva
Då måste jag ju fråga...vad för färg är bäst när man ska färga??? HAr aldrig färgat nått nångång.
Användarens profilbild
Av sacha42
Anva skrev:Då måste jag ju fråga...vad för färg är bäst när man ska färga??? HAr aldrig färgat nått nångång.
Herdins eller Nitors textil färg!! Glöm inte färgsalt och sen mkt extra vatten. Och ha sjalen blöt innan du färgar :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?