Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Linda0306
När jag precis hade köpt min sjal och hade den på mig. Frågade jag i en barn(vangs)affär där de sålde bära barn, om jag hade knytit rätt. Hon drog lite hit och dit och sa att nu är det någ bättre... :roll: och då hade hon dragit till det så jag tror att det hade varit bättre med en BB istället. Varför sälja när man inte vet hur det ska vara?!? Kändes som hon tyckte att det var BB som var det rätta och bättre allternativet. Fast jag va ny på att bära i sjal kände jag att det blev sämre och drog det rätt igen när jag gick ut ur butiken :)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
vilken idiot! (om man får säga så..) även om den som jobbade där tycker att ringsjalar är så mycket bättre, måste hon/han ju ändå berätta om båda alternativen... själv testade jag bärpåse när felicia var liten, men hon gillade det inte alls. medan trikån funkade jättebra...
trikå MÅSTE ju va bekvämare för både barn och bärare...
Användarens profilbild
Av Droppen
Ja de verkar inte ha nån koll alls på vad de säljer, tyvärr...! :?
Användarens profilbild
Av Helen
Kunskapen om sjalar är inte så stor i barnbutikerna. De har sett att bärsjalar är en " innegrej" och börjar ta in det i lager. Har de tur får de undervisning av någon. I annat fall läser de instruktionerna som följer med. De får också av sin leverantör reda på att det är " yppersta kvalitet" och eftersom de inte har något att jämföra med så är det också de orden som levereras till kunden.
Även om personalen är bra påläst så är det alltid bättre om man har möjlghet att handla av någon som själv burit sitt barn. Framför allt så gäller detta när man är ny. Har man en sjalförsäljare i närheten. ( de flesta tar emot oavsett butik eller ej) så ger det så mycket mer. De har möjlighet att svara på en massa frågor runt om kring också.
Finns det inte möjlighet att träffa någon säljare så finns det " ambassadörer" lite var stans i vårt avlånga land. De flesta sjalare är mer än glada för att få visa någon ny det fiffiga med bärsjal.

I det här fallet har säljaren förmodligen inte varit insatt och helt enkelt själv tyckt att ringsjal är lättare och därför gjort vad hon kunnat för att sälja en sån i stället ( hon slapp kanske då demonstrera trikåsjalen)

Jag kan tillägga att det är ca 1,5 år sedan Babyproffsen i Lund tyckte att sjalar var farliga för det fanns inga knäppen. Barnet kunde trilla ut och något sådan sålde de inte! De har ändrats sig. Nu säljer de sjalar av yppersta kvalitet. :wink: ( vilket ju inte är dåligt)
Användarens profilbild
Av sanna73
Bristande service och ständigt ny kundkrets som i stort sett inte har någon annan stans att vända sig gör att de inte "behöver" vara så pålästa på sjalar. De når ju sitt syfte, säljer en dyr sjal till en person, om de sedan inte gillar sjalen - tja, hur många köpare förknippar det med dåligt råd i affären? De flesta sätter det på kontot "inte min grej". Se bara alla som köper bb-selar och sedan säljer de i stort sett oanvända på blocket eller tradera - de skyller inte på affären, utan säger "Den passade inte mig/mitt barn". Synd för jag tror många som man möter som provat en sjal och är negativa till sjalar i helhet helt enkelt prövat fel sjal och blivit brända.
Av Aelia
Men vilken still :twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av Mirjam
Helen skrev: Jag kan tillägga att det är ca 1,5 år sedan Babyproffsen i Lund tyckte att sjalar var farliga för det fanns inga knäppen. Barnet kunde trilla ut och något sådan sålde de inte! De har ändrats sig. Nu säljer de sjalar av yppersta kvalitet. :wink: ( vilket ju inte är dåligt)
Där ser man! :lol: Typiskt alltså. :roll:

(undrar när det kommer säkerhetsrekommendationer för sjalar från Konsumentverket och det blir förbjudet att sälja dem om man inte kan demonstrera en säker knytning... Alla andra barnartiklar måste ju vara säkerhetstestade på alla sätt)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?