Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
Vi har ju haft våran Ergo i typ ett år, och fullkomligt älskar den! :heart:
MEN, om jag har fel byxor, och fel tröja på mig, så skaver midjebandet på mina höftben! Hur jag än gör! Igår gick jag en lååååååång promenad, och fick världens köttsår på höftbenet... :roll: :cry:

Nån som har varit med om samma, och kanske har något bra tips?

Måste nästan visa... :oops:

Bild
Senast redigerad av smurfis den lör mar 17, 2007 10:05, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Clifford
Det hände mig för någon vecka sedan när jag hade ergon utanpå bylsiga vinterjackan. Jag fick ta av mig ergon och sätta den i midjan, högt upp, för att kunna fortsätta bära. Då hamnade Alva helt fel på ryggen och det gjorde ont där istället... Dagen därfpå tog jag helt enkelt sjalen 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
...
Användarens profilbild
Av smurfis
Pernilla J skrev: Dagen därfpå tog jag helt enkelt sjalen 8)
Smart! 8)
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja jag har också haft det problemet, om man är för smal så kan det bli så ibland. min enda lösning är att välja kläder som skyddar :roll:
Användarens profilbild
Av Groover
Aj, aj, aj. Det där såg inte kul ut.

Vet att Blixas man hade samma problem med Ergon - skavsår på höfterna.
Användarens profilbild
Av Blixa
Jupp, det stämmer. Han såg riktigt illa ut efter en långpromenad på stan i sommarvärmen. Som ditt sår, fast flera stycken. AJ!
Det som hjälpte lite var att sätta höftbältet högre upp i midjan i stället. Avlastningen blev sämre men såren blev lite färre.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
har inget svar, men AJAJAJAJ, stackre!
Användarens profilbild
Av smurfis
diddeldi skrev:ja jag har också haft det problemet, om man är för smal så kan det bli så ibland. min enda lösning är att välja kläder som skyddar :roll:
...eller skaffa lite mera hull! :lol:

Ja...Det är väl kläderna man får tänka på. Tråkigt bara att inte kunna ha favvojeansen tillsammans med ergon! :cry:
Användarens profilbild
Av jag71
fy fabian vad ont det måste göra.
Användarens profilbild
Av smurfis
jag71 skrev:fy fabian vad ont det måste göra.
liiiiite smått ja... :roll: Speciellt när Simon älskar att peta på mitt plåster! :?
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh, fy. jag fick mer ont av patapumen jag hade innan för där är ju midjebältet hårdare.
Men jo visst skaver även Ergon ibland på höfterna, då brukar jag dra ner bältet lite till så blir det lite bättre. Och ja har jag jeansen är det värst.
Några kilo extra skulle väl inte skada som vaddering men tyvärr fastnar de inte här..
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag fick inte skavsår, men däremot blåmärken då spännet på Ergon hamnade mitt på mitt höftben. Bytte till en Patapum där spännet sitter mitt på istället.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?