Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Vilken söt! :D Den tösen klänningen flyttar till blir nog bara glad över att den blev för stor till Olivia :wink:
Användarens profilbild
Av Monia
Jättefin!!!
Användarens profilbild
Av sol
Vilken fin och jättesnyggt tyg.

Är det svårt att sy en sådan? Har du mönster eller sydde du på känn?
Användarens profilbild
Av sacha42
jättesöt :D
Användarens profilbild
Av aspen
sol skrev:Vilken fin och jättesnyggt tyg.

Är det svårt att sy en sådan? Har du mönster eller sydde du på känn?
Användarens profilbild
Av aspen
måste ju bara säga att det faktiskt är en ficka mitt på oxå, om man tittar noggrannt, men den är svår att se
Användarens profilbild
Av jag71
quote="annelie"]måste ju bara säga att det faktiskt är en ficka mitt på oxå, om man tittar noggrannt, men den är svår att se[/quote]

fickan syns om man tittar noga! snygg var den kläningen alltså inte bara fickan! :lol: :lol: :lol:
Av Aelia
Jättefin :app:
Av Aelia
Svårt att sy? :roll:
Användarens profilbild
Av aspen
Aelia skrev:Svårt att sy? :roll:
alltså när jag kom på att man faktiskt kan använda mönster, strykjärn och nålar så var det förfånansvärt enkelt :wink:

Innan har jag bara använt en gammal klänning och inte ens nålat ihop delarna utan bara hållt ihop dem men handen, jag gillar inte underarbeten typ, är lite bekväm av mig, men det lönade sig faktiskt :?

dock tycker jag att mönstret från babycool var lite stort på bredden, blev lite tält men det kanske har att göra men att hon är ca 1 stl mindre än klänningen min tjejja
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jättefin! :tumup:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?