Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sonja
Har hittat en ergo NG som jag tycker är fin för 650 inkl frakt.. men är ändå lite osäker. jag vill ha en ergo, detta är jag 100 på, men det kanske är säkrast att köpa nytt?

Hur billigt kan man få tag i en ny ergo? skiljer sig modellerna på något sätt, förutom att det är "gamla" och "nya" generationen?
Användarens profilbild
Av Nova
Jag tycker att det är ett skäligt pris om den är i fint skick.
Inga problem att köpa begagnade, de har hög kvalitet och håller läääänge.
Användarens profilbild
Av Nova
Runt 850 + frakt för en ny brukar de väl ligga på.

Skillnaden mellan NG och den gamla är att den nya är rymligare.
Både för barn och bärare och sittdelen är formsydd.
Användarens profilbild
Av marlene
ja för en ergo i bra skick är det ett normalt pris, dvs ungefär vad man brukar få. Ny inkl frakt kostar dom strax över 900 (850+55 el 77 beroende på)
Av Aelia
Bra pris tycker jag, den brukar ju ligga runt 600:- plus frakt
Användarens profilbild
Av sonja
den är tydligen bara använd en gång enligt säljaren!
Användarens profilbild
Av Isanna
sonja skrev:den är tydligen bara använd en gång enligt säljaren!
Då är det ett bra pris, de håller som sagt länge!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tycker att det är ett bra pris.
För det är i den prisklassen ergosar i bra skick brukar gå för.
Men vill du lägga till c:a 250:- å köpa en helt ny så ska du ju givetvis göra det. Då får du ju färg osv exakt som du vill ha det!
Men är den bara använd en gång, så är den ju i princip ny å då tycker jag ju du ska slå till!
Användarens profilbild
Av sonja
jag har bestämt mig för att köpa en ny trots allt :) känns bättre att få klämma lite på den innan man köper. och kunna välja färg. det kan ju bli jättebra att köpa begagnat, men man tar ju en liten risk.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Jag har också funderat på den begagnade. Men nu har ju Tiny Tots rea så man kan få en nya för ca 750 exkl. frakt. Hmmm :roll:
Användarens profilbild
Av sonja
men alltså det där fattar inte jag!! det står inte ett dugg om det på deras sida.
Användarens profilbild
Av Scharlott
sonja skrev:men alltså det där fattar inte jag!! det står inte ett dugg om det på deras sida.
På förstasidan står det att de firar 1 år med att erbjuda 10% på hela sortimentet och att rabatten dras i kassan :wink:
Här kan du läsa mer om erbjudandet i deras reklamtråd på Sjalbarn: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=48536
Användarens profilbild
Av sonja
Lottie skrev:
sonja skrev:men alltså det där fattar inte jag!! det står inte ett dugg om det på deras sida.
På förstasidan står det att de firar 1 år med att erbjuda 10% på hela sortimentet och att rabatten dras i kassan :wink:
Här kan du läsa mer om erbjudandet i deras reklamtråd på Sjalbarn: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=48536
oj, det var inte tydligt. men nu ser jag :) det låter toppen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?