Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Innana
Men jag gillar den i färgen och vill gärna lyckas med den...ja,kanske byta om det inte går!
Men jag ska försöka mjuka till den lite mer först, för nu är den lite otymplig. Sambon hade den i en plastpåse och satt på den när han åkte till Gävle idag, då blev den bättre :lol: Men jag ska nog tvätta den en vända till också.
Användarens profilbild
Av jag71
Innana skrev:Men jag gillar den i färgen och vill gärna lyckas med den...ja,kanske byta om det inte går!
Men jag ska försöka mjuka till den lite mer först, för nu är den lite otymplig. Sambon hade den i en plastpåse och satt på den när han åkte till Gävle idag, då blev den bättre :lol: Men jag ska nog tvätta den en vända till också.
Kanske inte byta utan skaffa en till! Om du får till knytningaran med någon annan sjal så borde det gå som en dans sen. Jag lärde mig knyta med en antigua och när jag fick min hoppis så var det inte alls svårt för jag kunde ju redan. Sen gick jag tillbaka till antiguan om jag behövde lära mig knyta på något annat sätt. Nu svamlar jag igen men jag hoppas du förstår vad jag menar.
Användarens profilbild
Av Innana
Jag förstår hur du menar.
Jämfört med trikåsjalen känns ju hoppedizen som att knyta på sig en hel soffa :lol:

Får låna några kompisars sjalar och testa!
Användarens profilbild
Av jag71
Innana skrev:Jag förstår hur du menar.
Jämfört med trikåsjalen känns ju hoppedizen som att knyta på sig en hel soffa :lol:

det låter som en bra lösning. friskt vågat hälften vunnet!
Användarens profilbild
Av vovvemor
Innana skrev:Jag förstår hur du menar.

Så kände jag också när jag knöt med vävd sjal första gången också och för mig var det mer att det var just en vävd sjal - en hoppis det med och lite extra svår eftersom den var lite tjock och otymplig - än längden, den var 4,6 och jag bara någon cm längre än dig och rätt liten när jag inte är flodhästgravid.

Men, det gick bättre för varje gång nästan, och när jag sedan köpte min andra vävda så köpte jag en längre till och med eftersom jag upptäckt att jag är en sådan som vill ha långa sjalar. :wink:
Av Dharma
jag71 skrev:
Innana skrev:
beggars can't be choosers som det heter :wink:
Kan dem visst. Kände en gång en hemlös som tiggde och han vägrade mat från en stor hamburgerrestaurang. Var riktigt roligt med folks reaktioner när han sa tt han hellre svalt än åt sån mat. :lol: :lol: :lol:
:lol: Så himla roligt!! Det var ju underbart gjort! :app: :tumsup: (Det var många roliga smilisar här..)
Användarens profilbild
Av Innana
Nu gillar jag den bättre...plus att den är så mjuk och fin! Hade hört att hoppedizar kunde vara tjocka och sträva, men den här är mjuk och len och kramig.

Pluttan högg genast in på ena kanten och sög fast, där satt hon sen och gned sina små mjuka tandköttsgommar mot tyget och mös så vi blev alldeles blöta :tutte:
Användarens profilbild
Av Innana
...nämen!!

Nu blev jag sjalförtrollad! Det är Tunisens fel... :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?