Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lumlum
Hur känslig är indion? Jag menar alltså för risken att dra ut trådar ur den?! Måste man vara superförsiktig, eller tål den en del, tro?
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tänker mig inte för extra när jag använder min indio, fast tittar man riktigt noga så är det några öglor som dragits ut en aning här och där. men den har aldrig gått sönder. jag tror det beror på hur känslig man själv är, om det stör en eller inte :wink:
Användarens profilbild
Av Totte
så har jag aldrig tänkt :oops: Här används den till koj-byggen, den blir liggande i soffan ett par dagar ibland m.m. :roll:

Nu har jag kikat igenom den också, och kunde hitta en tråd som var lite öglad men med lite dragningar i tyget satt den snart där den skulle bredvid kompisarna. Det var ett tag sedan sjalen användes dagligen, den har bott här drygt ett år.

Älskar min Indio, vacker och avlastar underbart bra! Mjukare och följsammare än min Jan.
Användarens profilbild
Av svas
Totte skrev:Mjukare och följsammare än min Jan.
Är Jan din man eller en annan sjal :wink: ?

Tack Lumlum förresten för att du uppmärksammade mig på att Indion faktiskt kan vara lite känsligare. Jag har inte tänkt på det. Nu ska jag smeka smaragden ännu varsammare (men samtidigt är ju sjalen till för att användas!). Hårda nypor får endast användas på Jakob!
Användarens profilbild
Av Totte
svas skrev:
Totte skrev:Mjukare och följsammare än min Jan.
Är Jan din man eller en annan sjal :wink: ?
Ja bra fråga... fortsätt undra eller kika i min sjal-lista för ledtrådar :wink:
Användarens profilbild
Av amöba
Totte skrev:så har jag aldrig tänkt :oops: Här används den till koj-byggen, den blir liggande i soffan ett par dagar ibland m.m. :roll:

Nu har jag kikat igenom den också, och kunde hitta en tråd som var lite öglad men med lite dragningar i tyget satt den snart där den skulle bredvid kompisarna. Det var ett tag sedan sjalen användes dagligen, den har bott här drygt ett år.

Älskar min Indio, vacker och avlastar underbart bra! Mjukare och följsammare än min Jan.
...Didymos Indio Ultramarin 4,7.... :notes: Jag älskar också din Indio! ;)
Användarens profilbild
Av Lumlum
Jamen, vad bra, då hanterar jag den som mina andra sjalar och hoppas på så få öglor som möjligt! :) 8)
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tycker de tål rätt mycket, jag har knutit min på smutsiga golv och trampat på den. Men jag använde den varje dag i två månader och nu har den ett hål och lite noppig har den blvit (men det är en ullindio)
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har min liggandes i bilen där den åker från framsätet till baksätet och det dras hejvilt i den. EN enda liten ögla har jag hittat. Så visst är den lite ömtälig men i mina ögon inte mer än många andra. SÅ vill du ha en köp den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?