Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
Ska ut och resa lite. Ska jag ha en eller två sjalar med mig? Maken kommer att ta Ergon. Ska jag ha med Bebinan, en gås eller bägge? Jag skulle vilja ha bägge men allt som packas med väger och det är trist att kånka på tunga väskor.
Av MammaTess
Vi hade med vår gause när vi var ute och reste, det räckte gott och väl med en. Gausen är dessutom bra då den inte tar upp så mycket plats...
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tycker nog det räcker med en sele och en långsjal, men jag gillar att ha med många olika bäredskap ;) Så jag hade nog slängt ner en ringis och/eller en MT också! :D
Senast redigerad av Alven den tor mar 15, 2007 09:05, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Gullan
Är det ett eller två barn som ska bäras?
Om det är två och maken bär nummer 1 i ergon, du nummer 2 i sjal och det kommer kräks eller nåt på sjalen... skulle jag nog ta den lilla extra vikten med en sommarsjal till :) Annars om det är "bara" ett barn klarar ni er nog på ergo och en sjal :)
Av FiaLisa
Hmmm :hmm: Får tänka lite till. Det är bara ett barn som ska bäras men vi ska klara oss utan vagn så en backup-sjal skulle kunna vara bra att ha... Om jag bara ska ha en sjal så blir det nog gåsen... tror jag.
Användarens profilbild
Av lindamarie
Vart ska ni resa? Hur ska ni resa? Och hur länge ska ni vara borta?

När vi reste till Thailand hade jag en trikåsjal på mig när vi chekade in och använde denna bla när vi sov på planet, en ella i handbagaget, samt en ergo, en mt och en vattensjal i bagaget. (Detta till en 3 åring och en 4 månaders.) Vi använde alla bärdonen.
Av MammaTess
Vi åkte ju till Egypten och klarade oss fint på bara gausen, men det handlar ju också om vilka tvättmöjligheter man har osv...
Av FiaLisa
Vet inte riktigt hur det ser ut med tvättmöjligheter. Just nu tror jag att jag packar ner gåsen och tar Bebinan på mig men jag hinner väl ångra mig några gånger innan det är dags.
Av Aelia
Vart ska ni åka`? 8)
Av FiaLisa
Aelia skrev:Vart ska ni åka`? 8)
Jag återkommer med en hälsning när vi är på plats. 8)
Av Aelia
FiaLisa skrev:
Aelia skrev:Vart ska ni åka`? 8)
Jag återkommer med en hälsning när vi är på plats. 8)
Aha, så hemligt 8)

När vi åkte till Kreta och Bulgarien hade jag mion bebiba, mei tai, ergo och ringsjal med mig :oops: :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?