Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Bild

så nu ser du eller? :lol: :lol: SOm jag ser det måste det ju vara en iris! och när jag tänKer efter så vet jag att det är en iris efter som det pratades om iris under någon annan rubrik. :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av pejgan
Oj nytt inlägg :-D

Nej jag ser ingen sån text på Sachas bild? Men jag är antagligen blind ;-)
Användarens profilbild
Av jag71
pejgan skrev:Oj nytt inlägg :-D

Nej jag ser ingen sån text på Sachas bild? Men jag är antagligen blind ;-)
men vad less jag blir! :lol: :lol: :lol: kolla bilden på sachas sida på familjeliv då. där borde den väl synas? mysko att du inte ser. och så börjar jag undra vad det är som jag inte ser? måste väl bero på att vi använder olika program.
Användarens profilbild
Av pejgan
pratar vi om olika sacha? :-D För jag får det till att det är en MT beautiful barbara enligt familjelivsidan :-D
Användarens profilbild
Av ernamalin
Lägger mig i

Samma sacha olika bilder MT´n är på avataren IRISen är på bilden under hennes inlägg.
Användarens profilbild
Av jag71
ernamalin skrev:Lägger mig i

Samma sacha olika bilder MT´n är på avataren IRISen är på bilden under hennes inlägg.
jag var och tiitade och insåg det!
Användarens profilbild
Av pejgan
AAAH! Och jag ser inte någon bild under inläggen eftersom jag inte kommer åt familjeliv efter att den var nere! nu gick det upp ett ljus!!!
Användarens profilbild
Av jag71
men nu är det löst!
Användarens profilbild
Av Isanna
Haha, vilket mysterium! :lol:
Användarens profilbild
Av pejgan
jag undrade verkligen vad det var för text som jag inte såg.. :-D :-D
Användarens profilbild
Av sacha42
:lol: vad är det här för spännande tråd om mina bilder 8)
Användarens profilbild
Av pejgan
Sacha, vi försöker bara komma överens om vad det är du bär i på bilden... sen var vi inte riktigt överens om VILKEN bild ;-)
Användarens profilbild
Av sacha42
pejgan skrev:Sacha, vi försöker bara komma överens om vad det är du bär i på bilden... sen var vi inte riktigt överens om VILKEN bild ;-)
:lol: och nu har ni kommit överrens :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Jupps det har vi! Hoppas det inte gjorde något att jag lånade dina bilder. Vet att man ska fråga först :oops: men tänkte som så att dem syns ju här i alla fall.
Användarens profilbild
Av sacha42
jag71 skrev:Jupps det har vi! Hoppas det inte gjorde något att jag lånade dina bilder. Vet att man ska fråga först :oops: men tänkte som så att dem syns ju här i alla fall.
:lol: DEt gjorde inget :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?