Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag använder ju bara ergon och mina underbara gåsar så jag booooorde ju egentligen sälja av lite. Den där svarta mobyn jag absolut aldrig använder tex, eller min montreal som är så himla snygg..fast jag har ju köpt en till eftersom jag saknade den första jag sålde så det går ju inte, eller min wellen silver, fast den använder jag iof till en snabb ryggsäck när jag är hemma o han vill mysa lite, eller min andra hoppiz som inte har nåt namn men den är så himla mjuk o mysig o lång o bred o...nä det går inte heller...men kanske min apsnygga rebozo?? Nä..den kan få ligga som filt i soffan för den är verkligen snygg...bära barnsjalen då? Njä men kanske, ibland..nån gång... Och ev så kanske, förhoppningsvis med lite tur har jag en ny på ingång om ett par veckor... Att det ska vara så svårt att göra sig av med dom :roll:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har ju en gammal ergo som bara ligger oxå förresten men...den kan vara bra att ha..ifall att nån med ett mindre barn vill testa för den är så perfekt till det :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
du är underbar! nästan lika svårt har jag att göra mig av med saker!
Användarens profilbild
Av boosten
:lol: Mitt tips är att bli pank, då har man inget val.. :wink:
Användarens profilbild
Av pejgan
Jag har tvärtom problem att behålla mina :-D *fnissar*

"Åh den här blev bra... men åh kolla vilket fint tyg det sklle bli en snygg sele..."
Användarens profilbild
Av tesoj
Jennelii: Jag kan ev. vara intresserad av din gamla ergo ifall du bestämmer dig för att sälja den. Skulle vara kul att testa en ergo också, även om vi trivs mycket bra med patapumen. Har även en kompis som är intresserad av en sele.
Användarens profilbild
Av Jennelii
tesoj skrev:Jennelii: Jag kan ev. vara intresserad av din gamla ergo ifall du bestämmer dig för att sälja den. Skulle vara kul att testa en ergo också, även om vi trivs mycket bra med patapumen. Har även en kompis som är intresserad av en sele.
Den kan ju som sagt var vara bra att ha.. *visslar* Men den gamla sortens ergo är i stort sett identisk med patapumen förutom fickan.. (har haft båda..)
Användarens profilbild
Av Isanna
Tok-Jenneli! :lol: Klart att sjalar är bra att ha kvar! Om utifall att liksom!

Om tio år så har du ju säkert barnbarn och då kan de vara bra att finna! :lol:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Isanna skrev:Om tio år så har du ju säkert barnbarn och då kan de vara bra att finna! :lol:
Ja exakt! Amanda är iaf 16 år..hon gillar iof inte barn :roll:
Användarens profilbild
Av annalys
Jennelii skrev:Jag har ju en gammal ergo som bara ligger oxå förresten men...den kan vara bra att ha..ifall att nån med ett mindre barn vill testa för den är så perfekt till det :roll:
Här finns åtminstone en Tricotti, en ringsjal och en Patapum, som jag inte tror att jag någonsin kommer att använda mer, men har kvar ifall någon skulle vilja testa :roll:

Men mitt långa Hav har jag faktiskt lånat ut. Snart kommer det till nytta, hurra!
Användarens profilbild
Av sacha42
Klart du ska ha kvar alla sjalar :lol:

Vad är det för hoppe utan namn??(nyfiken :oops: )
Användarens profilbild
Av Jennelii
Det är en helt enormt tunn o mjuk hoppiz, den är dock inte så jättelättknuten då det är tyg överallt...den är 5,4 (eller 5,52 ungefär) men ca 81 cm bred så den känns så "mycket" men jag gillar den iaf.

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av mammahappy
Visst är det svårt att göra sig av med sjalar.
Just nu har jag alldeles för många.
Men har ju en sjalbebis som kommer närsomhellst så då måste man ju ha sisådär 8 sjalar att bära den i :roll: :twisted: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
åh vilken härlig vår/sommar hoppe. DEn var skitsnygg :heart: och ni passar oförskämt bra i den :tumup:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jennelii skrev:
Isanna skrev:Om tio år så har du ju säkert barnbarn och då kan de vara bra att finna! :lol:
Ja exakt! Amanda är iaf 16 år..hon gillar iof inte barn :roll:
Du, jag gillade inte heller barn när jag var 16, inte när jag var 26 heller, men sen vände det snabbt. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?