Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Aelia skrev:Snygga, men den är väl inte rosa :roll:
Jooooooooooooo, Cerise räknas som rosa enligt mig!
Användarens profilbild
Av Bina
MOHAHAHAHAHA... den är underbar! :D tur jag övertalade dig att behålla den! :lol:

Till Grov... förlåt men när din hustru gör bra saker så kan jag ju inte låta bli att stötta henne! 8)
Av Jenny
Bina skrev:MOHAHAHAHAHA... den är underbar! :D tur jag övertalade dig att behålla den! :lol:

Till Grov... förlåt men när din hustru gör bra saker så kan jag ju inte låta bli att stötta henne! 8)
Oj, honom glömde jag, nu kan man ju inte outa hemlisar till ER längre :shock:
Användarens profilbild
Av Isanna
Tisse skrev:
Bina skrev:MOHAHAHAHAHA... den är underbar! :D tur jag övertalade dig att behålla den! :lol:

Oj, honom glömde jag, nu kan man ju inte outa hemlisar till ER längre :shock:
:ooops: :rofl:
Användarens profilbild
Av Grov
Jag bryr mig inte om färg, hur ofta eller vilken fluffighets-grad-relief-textur-tänjbarhet en sak som kommer in genom dessa dörrar har.

Im a bore: Vad kostar det?

Fast för er info, känns bra, är faktiskt fin, och jag som är sådär lagom manligt färgblind tycker att den är lila och kan därför oxå tänka mig att ha det på mig. Jag sålde ju trots allt min egen sino för ett tag sen...
Användarens profilbild
Av Bina
:rofl: Ja vad var det jag saaa... den ÄR fin! :loving:
Grov skrev:Jag bryr mig inte om färg, hur ofta eller vilken fluffighets-grad-relief-textur-tänjbarhet en sak som kommer in genom dessa dörrar har.

Fast för er info, känns bra, är faktiskt fin, och jag som är sådär lagom manligt färgblind tycker att den är lila och kan därför oxå tänka mig att ha det på mig. Jag sålde ju trots allt min egen sino för ett tag sen...
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
JÄTTEFINA är ni! är helt kär i krustisteln.. så himla fin färg!!
Användarens profilbild
Av jag71
Grov skrev:Jag bryr mig inte om färg, hur ofta eller vilken fluffighets-grad-relief-textur-tänjbarhet en sak som kommer in genom dessa dörrar har.

Jag är inte färgblind! Har haft en likadan och den ÄR lila inte ceris/rosa eller någon sån färg utan LILA!!!!
Användarens profilbild
Av pejgan
suuuperfiiin men jag tycker nog också lila ;-)

Nästan samma färg som vårt hus var när vi köpte :-D
Av Jenny
Men Lila? Jag tycker ljungen är Lila! Och en krustistel och ljungen är väl inte likadana....
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tisse skrev:Men Lila? Jag tycker ljungen är Lila! Och en krustistel och ljungen är väl inte likadana....
Jag har en krustistel hemma, eller 2 rättare sagt, både sino och ringo.
Å jag tycker nog att dom är betydligt mera lila än rosa... :wink:
Av Jenny
mammahappy skrev:
Tisse skrev:Men Lila? Jag tycker ljungen är Lila! Och en krustistel och ljungen är väl inte likadana....
:blahblah: :blahblah:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tisse skrev:
mammahappy skrev:
:blahblah: :blahblah:
Puss på dig med gumman! :wink: :heart:
Användarens profilbild
Av Bina
Tisse... bäst du ändrar i rubriken så de andra som vet bäst får rätt och inte ser med våra proffsögon att den är råååsa-lila.... jag menar så de blir nöjda :wink: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Clifford
Skit också! :( Jag som var helt bombis på att det var hallonbåtar du hade fått... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?