Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ms_chili
Så coola!!! :rock:

Du får väl berätta hur pass dom håller mot väta när du testat det...
Användarens profilbild
Av ZaZi
Ingetora skrev:Hjälp så snygga! :heart: Jag som har en massa nyckelpigevaxduk från Borås väverier hemma som jag inte vet vad jag ska göra av. Måste också sy plaskbyxor! :mrgreen:

Åh! Nyckelpigevaxduk! Det låter jättefint! :D Skulle det råka bli en bit över får du gääärna sälja lite till mig... Min Signe älskar "nyckenycke". (Kanske en liten, liten bit som räcker till ett förkläde? :roll:)

emha skrev:
Vilka fina!!!!
Jag har varit sugen på att köpa ett par Zipizi med dragkedjor i sidan (finns på bild längre ner på den här sidan http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/Babyklader.htm)

men har kommit fram till att de inte verkar tillräckligt bra. Vad tror du om att sy dit dragkedjor? Men det kanske är svårt att få tätt?
Nån som är duktig på att sy dit dragkedjor skulle säkert fixa det... men det är liksom min akilleshäl... Jag + dragkedjor = :hopmad:

Sia skrev:
Jag har också haft en såndär rosa-period, men då var jag gravid
Något du vill berätta för oss kanske??
Tyvärr... ingen :babysits: här inte... Maken vill vänta lite :roll:
Men kanske är det så att min längtan efter en liten mini tar sig i uttryck genom mitt plötsliga intresse för rosa??? :lol:
Användarens profilbild
Av ZaZi
fantasiflicka skrev:Wow, vilka underbara!!!

här finns köpare! :hello:
Du kan väl pm:a mig om du vill sy och sälja! :D :D
Jag tänker alltid när jag gjort något som jag faktiskt är lite stolt över att såna borde jag ju kunna göra några extra av och sälja. Men så kommer den där Jante över mig och så blir jag osäker på om de håller tillfäckligt hög kvalité och så bidde det inte ens en tumme av det... :( :oops:

Men om jag någon dag får häcken ur och en dos bättre självförtoende när det gäller sömnad så vet jag vem som vill köpa :D
Användarens profilbild
Av Luna
Jättesnygga byxor! Blir sysugen!
ZaZi skrev:Tyvärr... ingen :babysits: här inte... Maken vill vänta lite :roll:
Vänta? Men bara med betoning på lite då va?
Användarens profilbild
Av jazoo
ZaZi skrev: Jaså, rosa är inte A's färg :lol: I ärlighetens namn vet jag inte riktigt vad som tagit åt mig; Sigge har inte haft ett enda rosa plagg i garderoben tills för några månader sedan. Hade en lätt aversion mot färgen. Men nu :shock: . De senaste plaggen jag köpt till henne är tokrosa!!! Och jag dreglade lite över hoppe Jordgubb/Hallon som såldes till fantasipris i förra veckan. Har jag blivit drabbad av något virus eller vad är detta? Finns det nån bot? :help:
Jag vet precis vad du menar, jag känner precis likadant och undrar vad som har tagit åt mig. Innan A föddes var jag så förbenat inställd på att det minsann inte skulle bli varken ljusblått eller rosa, och det höll väl ett halvår eller så. Sen har det sakta men säkert smugit sig in, och nu är hon typ helrosa... Ska man skämmas över det? Finns det någon samtalsgrupp för sånt här? :roll:

Byxorna var jättefina! Jag har sytt haklappar i samma tyg, och de går att tvätta utan några som helst problem. Supersmart att sy byxor i vaxduk!
Användarens profilbild
Av vovvemor
ZaZi skrev:
fantasiflicka skrev:Wow, vilka underbara!!!

här finns köpare! :hello:
Du kan väl pm:a mig om du vill sy och sälja! :D :D
Jag tänker alltid när jag gjort något som jag faktiskt är lite stolt över att såna borde jag ju kunna göra några extra av och sälja. Men så kommer den där Jante över mig och så blir jag osäker på om de håller tillfäckligt hög kvalité och så bidde det inte ens en tumme av det... :( :oops:

Men om jag någon dag får häcken ur och en dos bättre självförtoende när det gäller sömnad så vet jag vem som vill köpa :D
En köpare till här!! :hello: :wink: Jättesnygga (fast rosa är inte vår färg iofs, men själva grejen) och bara tanken på ett par fleecefodrade, knäförstärkta sådana gör mig alldeles yr. :D
Användarens profilbild
Av aspen
inspirerad av dina galonisar skulle jag idag köpa egen vaxduk...men de som var fina (och inte typiska bordsdukar) var så tjocka i kvaliten. Inte går det att sy byxor i dem, eller?

De tunna var alla i ljusbeiget tyg eller ännu värre i vitt med mönster på och det kan ju inte vara praktiskt. (är det ens snyggt på byxor?, med tex svarta konturer på grisar eller kossor på beige botten
Användarens profilbild
Av korell
Oj ojoj, nu vill jag smida planer inför höstens regnperiod (för vårens som inte ens börjat väljer jag att ignorera 8))!

var köper man liquiseam eller liquisol??
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jättesnygga! :love:
Tyget är helt fantastiskt, var det Åhlens? Måste dit!
Användarens profilbild
Av hyppe
Wow, vilka läckra galonisar! :love:
Användarens profilbild
Av ericah
korell skrev:Oj ojoj, nu vill jag smida planer inför höstens regnperiod (för vårens som inte ens börjat väljer jag att ignorera 8))!

var köper man liquiseam eller liquisol??
Liquisole finns iaf på Clas Ohlson tror även jag sett det på Ica Maxi
Användarens profilbild
Av 4ungar
tok läckra :hellu:
Användarens profilbild
Av Crappy
Coola
måste bara prova själv
Av Linda B
Filippa säger "vill haaaa!!!!!!". Var det Åhlens tyget kom ifrån sa ni.....???? Och så var det liquisol från CO också, ja.... Det blir nog bara till att sy här, de var ju hur snygga som helst!!!!! :D

Även här har det varit ett stort motstånd till rosa och ljusblått (från vår sida) men när Filippa själv kunde välja färg på sina kläder så blev det ROSA för hela slanten. Vi hade då bara valt könsneutrala färger men fick ju såklart något plagg i rosa och de blev favoriten..... Bara att kasta in handduken och låta tösabiten få bära de kläder hon tycker är fina! Det är något med små tjejer och rosa, det är bara att acceptera...!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?