Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blixa
Snälla Nova har åtagit sig att sy en MT till Hektor och jag försöker komma fram till vilka mått den ska ha. Nu har jag bara problemet att han oftast åker på ryggen och då är vår gamla MT på tok för kort i ryggdelen, så det hjälper inte att utgå från den. Dessutom är han ett sådant barn som gärna har armarna innanför så länge han kan välja själv. Frågan är bara hur jag mäter för att den inte ska bli för kort i alla fall. Det verkar ju gå åt väldigt olika mycket ryggdel beroende på om man bär på magen eller ryggen.

Någon som har något tips på lager?
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag puffar lite nu när det är fler inloggade :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
jag är nöjd med min, jag kan mäta sen när sannis sover.
Användarens profilbild
Av Nova
Kan du få någon att hjälpa dig att mäta? :roll:
Om du sätter barnet i den gamla MTn och sedan kollar hur mycket högre den skulle behöva vara för att han ska kunna sitta med armarna bekvämt innanför.

Blir den allt för hög om du sedan skulle bära på magen någon gång går den ju alltid att vika runt midjebandet ett varv.
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag ska göra nya mätförsök under veckan. Tyvärr är han inte mycket för att sitta i sjal eller MT inomhus så det kanske dröjer någon dag innan vi lyckas.

Sannasmamma, det vore väldigt snällt om du kunde mäta. Hektor och Sanna var ju ungefär lika långa i vintras så de borde ju matcha varandra nu också :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?