Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Men tyget är mycket större än mudden även fast jag sträcker mudden runt velouren. Kan jag göra två små veck av tyget och lägga dom på benets innersöm så syns det ju inte så mycket eller finns det något annat bra trix?
/Maria
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag skulle kanske göra så. Eller också beroende på hur mycket tyg du har över även när mudden är sträckt, så kanske det går att nåla tätt, tätt, och liksom "föra" velouren så att det går jämnt upp. (Fast det gör det ju egentligen inte, utan man har nästan rynkat velouren.)
Användarens profilbild
Av florin
Jag nålar inte när jag syr fast mudd på velour, mycket lättare att sträka den medan man syr istället. Mina muddar är mycket mindre än öppningen och det är precis att man kan dra ut dem tillräckligt mycket. Jga måste dra hårt för att det ska gå och om man drar i mudden när nålen är nere i tyget så går det jätte bra :lol:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Jag gör precis som florin! Inga nålar här inte. :lol: Sträck efterhand som du syr, med nålen nere. Lite lätt våld, helt enkelt... :roll:
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Ok men då ska jag sätta mig vid symaskinen och se om det funkar Florin :=) Tack för tipsen, återkommer med förhoppningsvis snygga och fina byxor.
Användarens profilbild
Av marlene
jag har gjort som florin, fast jag har satt ut 4 nålar så att jag ser att det blir jämt. Men oftast har jag helt enkelt flörtat med florin, det funkar det med :D
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag har också kört med 4 nålar som plockas efterhand - innan jag kommer till dem dock. Då får jag hyfsat jämnt sträckt på alla 4 delarna mellan nålarna.
Användarens profilbild
Av Isanna
marlene skrev:Men oftast har jag helt enkelt flörtat med florin, det funkar det med :D
Jag tar en ännu lättare väg, jag beställer av Florin! :lol:
Av letw83
jag brukar sätta en nål mitt fram. sen sträcker jag som tusan :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?