Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Sitter här med en Hoppediz Montreal och en Ringo och använder båda flitigt. Men jag är lite sugen på en till långsjal och funderar allvarligt på en Easy... För visst är det väl så att Easyn är lite smidigare än Hoppisen? Men den är ju lite dyr. Men visst behöver man två långa sjalar? Och då är det väl smartast att köpa en till nu när min lilla kille är så liten att det är lång tid kvar att bära... :oops:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
hänvisar till principen om sjal-hyra. dessutom, man måste ju ha en reservsjal när ettan ligger i tvätten. själv försöker jag rättfärdiga inköpet av en easy trots tre vävda långsjalar, fyra ringsjalar och en trikåsjal :shock: :shock:
Användarens profilbild
Av AAaa
Kan någon rättfärdiga tre?
Användarens profilbild
Av Anso
AAaa skrev:Kan någon rättfärdiga tre?
OOOJAAAA! :lol: :lol: I alla fall rent känslomässigt. Skoj att kunna ha lite olika färger, en inomhussjal för att t.ex natta Hanna (hon vet precis vad som gäller när kära Inkan kommer fram - då ska mansova/mysa) en som tål lite tuffare tag i smutsiga lekparken och en när man ska vara hyfsat fräsch och ska in till stan.
Förnuftsmässigt är det betydligt svårare. :roll:
Användarens profilbild
Av Anna
Två i lite olika kvalitet och längd är ju nödvändigt! Inte bara för att de skall tvättas utan för olika sorters dagar helt enkelt.

När jag tittade på Didy Lisa sa jag bara till sambon att en sådan känner jag att jag verkligen vill ha, och då sa han bara -Men beställ en sådan då. Sagt och gjort, det blev en Lisa. Men det hade det nog blivit vad han än sagt.

Nu tvekar jag dock lite på om hon ska få stanna, jag är nog en stork människa
Användarens profilbild
Av Anso
Lin skrev:
I själva verket skulle jag nog behöva tre diagonalvävda nu när jag tänker efter... :twisted:
:lol: :lol: :lol:
Jag kan bara instämma Lin!! Jag har helt gett upp för sjal :twisted:
Användarens profilbild
Av diddeldi
att man blir glad av att ha fler är väl ett tillräckligt bra argument? :D
Användarens profilbild
Av Alex
Bättre att köpa en fin sjal än ännu ett par skor som inte används...för köper gör man ju, frågan är bara VAD.
Användarens profilbild
Av Lingling
Jag har faktiskt tre inser jag, fast räknas babybundlern? riktigt???

Annars har jag inga problem med att rättfärdiga tre, Lillan kräks rätt ofta och saglar ännu mer.
Sedan måste jag ju ha en som går i blått och en som går i rött, och förresten, Lillens vita botten blir kanske inte så bra nu när det är höst/vinter på gång, måste nog ha ngt i stil med en dehli, och antiguan är ju en sommarsjal, så en johannes ....
:twisted:
Användarens profilbild
Av tinaw
Annars har jag inga problem med att rättfärdiga tre, Lillan kräks rätt ofta och saglar ännu mer.
Sedan måste jag ju ha en som går i blått och en som går i rött, och förresten, Lillens vita botten blir kanske inte så bra nu när det är höst/vinter på gång, måste nog ha ngt i stil med en dehli, och antiguan är ju en sommarsjal, så en johannes ....
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av April
:lol:

Kan ni motivera varför man måste ha en långsjal, en Ergo, två ringsjalar och en kortsjal - när barnet inte vill bli buret? :-D :lol:

Just det... för att man ska kunna låna ut dem och göra ANDRA intresserade ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Miamamman
April skrev::lol:

Kan ni motivera varför man måste ha en långsjal, en Ergo, två ringsjalar och en kortsjal - när barnet inte vill bli buret? :-D :lol:

Just det... för att man ska kunna låna ut dem och göra ANDRA intresserade ;-)

Kram
Och så att man är beredd om man skulle få fler barn...tänk om drömsjalen slutat tillverkas då....
Användarens profilbild
Av Magnus
Många bra förslag hittills! Mitt tillskott är att köpa den som en present till pappan. Alla blir ju glada för presenter!! (särskilt du i detta fall :wink: )
Köp två så kan grannen/syskon eller någon annan också få
Användarens profilbild
Av hajon
Många bra skäl alltså :D

Då är det väl bara att inse att det nog blir en till i alla fall, men först måste jag fundera lite på färg och så...
Användarens profilbild
Av mammahappy
oj oj vad många bra förslag man får genom att läsa här. Flera sjalar kommer det bli! =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?