Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Dharma
Tjenare!
Jag har gått och förälskat mig en sjal.. :heart: Hoppidiz nairobi.. Funderingen är mer vilken längd jag ska ta. Jag är 174 cm lång och 55 kg tung. Min karl säger att han kanske kan använda den något.. Tja han är iaf 192 cm lång och definitivt Tyngre.. Han tyckte inte jag skulle ta någon hänsyn till honom. Har nu en pikku-ruu som jag tror är 4,40 m lång. Vill inte känna mig låst för den är för kort men samtidigt inte helt klädd i sjalen. :)

Nån som har en idé? Måste ju bara bestämma mig nu så jag kan få hem den! :love:
Användarens profilbild
Av sacha42
hejhej :hello:
prova med en 4,6a så kan nog mannen använda den fast medknuten på ryggen :D
Senast redigerad av sacha42 den tis mar 13, 2007 15:03, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av frida
Jag tycker du ska ta en 4,6! Då funkar den till "allt" för dig men kanske inte till omslutetx för mannen men till baskryss funkar den för mannen och det är också mysigt. (och får han mera bärsug får ni köpa en 5,4 till honom :wink: )
Av Dharma
sacha42 skrev:hejhej :hello:
prova med en 4,6a så kan nog mannen använda den fast medknuten på ryggen :D
Tjenare! :)
Tack för det! Vad otroligt snabba och hjälpsamma ni är här!
Av Dharma
frida skrev:Jag tycker du ska ta en 4,6! Då funkar den till "allt" för dig men kanske inte till omslutetx för mannen men till baskryss funkar den för mannen och det är också mysigt. (och får han mera bärsug får ni köpa en 5,4 till honom :wink: )
Tack för det! JA då måste vi kanske köpa en till sen! :wink: Bra att jag fick svar snabbt. :)
Av Dharma
Panakeia skrev:japp, kan inte annat än att hålla med de föregående talarna!
Tack även du! :wink: Tur det finns så många visa människor här inne! Som dessutom tar sig tid att sprida sin visdom! :wink: :tumsup:
Användarens profilbild
Av jag71
Är sjalen beställd nu då? :D
Av Dharma
jag71 skrev:Är sjalen beställd nu då? :D
Tyvärr inte.. :( Jag har skrivit till de på hoppediz.de för att kolla lite. Men de skriver inte tillbaka..

Är det mer kostnader om man beställer den från Tyskland direkt? Kostar det något i tullen eller så?! Det står att det är "shipping and postage costs". Men inget mer? Tja jag kanske ska skita i det och beställa från Sverige istället. Fast de hade ju en matchande väska.. :(

Nån som har en idé om hur jag ska göra nu då? :hmm: Suck! Varför ska det vara så svårt att bestämma sig ibland?!
Av Dharma
Gullan skrev:http://www.mimmis.info/hoppediz.html har både nairobi sjal och väska :) på sin sida. Och väskan - den är helt underbar på sommaren med lite blöja och grejer i!
Fast de var aningens dyrare.. Men det är nog bättre att det fungerar som man vill även om det blir nästan 200 dyrare med frakt och allt.. :? Det blir nog där iaf om det nu fungerar bra.

Tack!
Av Dharma
Haha!! Jag har beställt min sjal!! :Hahaa: :app: Så skönt det känns! De ska skicka den idag! Har gjort en liten spontan dans här. :lol: Hoppediz nairobi! :heart: :love:

Tack för all er hjälp!! Nöjd jag blev av detta! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Härligt och grattis till sjalbetsällningen :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Grattis :eld:

Underbar känsla när man beställt den där sjalen man suktar efter :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?