Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nu tänkte jag köpa mig en vävd sjal, men jag kan inte bestämma mig för om det ska bli en easycare eller didymos så nu behöver jag hjälp att välja :-)
Så, vilka för-/nackdelar finns det med respektive sjal?
Ni som testat båda, vilken föredrar ni och varför?
Användarens profilbild
Av trollmamma
jag har bara som snabbat testat Easyn mycket för att jag inte gillar raka ändar + att jag är över förtjust i mina Didysar :lol: .

Det känns som att Easyn är lixåm mjukare "sladrig" i en possitv bemärkelse.

Didysarna skiljer sig beroende på färg o mönster oxå o de blir bara bättre o bättre allt efter som .känner dock att Didyn vet när den ska sluta sig om barnet, medan Easyn verkar vara "mjuk o klar"
Detta är dock från en som håller mig borta från Esyn för jag har samling sjalar så det räcker :oops: :roll: .

Det gäller tror jag att hitta en färg/mönster man gillar o man känner man kommer använda ....så blir det bäst!
Lycka till !!!
Användarens profilbild
Av Anso
En Easycare absolut ( har testat 5 eller 6 Didysar-puh) den enda nackdelen är att den har raka ändar men i och för sig så är Didysarna ganska korta - mäter längden inkl. en av spetsarna på sjalen.
Easycn är mycket lättknuten jämfört med en Didy.
Användarens profilbild
Av April
Springer förbi och tipsar om Bebinan... så att valet blir ännu svårare :oops: :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag tycker att du ska köpa en easy för nån sån har vi aldrig klämt på här i Umeå :D
Användarens profilbild
Av Ezereht
Håller med Jennelii *s* (inget egenintresse alls :wink: )
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag valde också mellan dem, tog didy för att jag hittade en färg jag gillade bättre. men jag måste nog snart ha en easy också när jag tänker efter :twisted:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vad gäller färg och mönster är det ju det som är kruxet... Det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg Easy Norrsken och då var liksom valet klart, sen var det någon här som visade bild på den + Didymos Lisa....

MEN inatt drömde jag att jag hade en Norrsken, så en sån bli det :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?