Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Kan inte svara på din fråga men tycker att det ser ut som en vanlig ryggomslutknytning på bilden. :roll:
Användarens profilbild
Av annemi
Tycker jag med :roll:
Användarens profilbild
Av Maerion
Och jag med. Och det står ju att det är tre lager också, tyder väl på det ännu mer.
Av anna m
Jag tittade i häftet som medföljer hoppedizsjalar och precis samma bild är med när hon knyter omslutet kryss så det är så.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
anna m skrev:Jag tittade i häftet som medföljer hoppedizsjalar och precis samma bild är med när hon knyter omslutet kryss så det är så.
Tackar för hjälpen då :D även om det inte var vad jag hoppades... :(
Användarens profilbild
Av Helena
Tänk dig att du gör en klassisk ryggsäck, sjalen rakt bakåt och sedan knyter i midjan på slutet. Då blir det nog lite knepigt att därefter återigen korsa bakåt på något vis och göra ett extra kors. Får man inte två lager tyg över axlarna då? Men det fanns ju en knytning som var jätte stadig som hade två lager över axlarna, jag kommer inte ihåg vilken det var. Men jag skulle inte vilja ha två lager tyg över axlarna.

Men du kan ju göra omsluten och ha sjalen rakt bakåt också om du gillar det bättre.

Här är en bild från Didymos på detta sätt. Men jag tycker att det är skönare med knut fram, som avlastning.
Bild
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Helena skrev: Men du kan ju göra omsluten och ha sjalen rakt bakåt också om du gillar det bättre.
Hängde inte med riktigt... sjalen rakt bakåt? Problemet är att jag inte orkar bära i vanlig ryggsäcksknut eftersom det blir för tungt för axlarna. Behöver omslutningen som avlastning. I vanligt omslutet rygg-x sitter dock inte sonen bra, för at vevar och har sig med armarna hela tiden och x-et halkar ner efter ett tag (eller inte något tag alls = genast). I ryggsäcken sitter han ändå bra eftersom det inte är lika lätt att krångla sig ur.

Ryggsäck med omslutet underifrån lät intressant. Ska testas! :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?