Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
Nu börjar vi äntligen få till ett hyfsat ryggknyt (tack vare en massa kloka råd från sjalbarnare både här och IRL). Hurra :vågen: !!!
Har äntligen lärt mig att få ner honom från ryggen också, så att det känns säkert även när vi är utomhus (tack Blixa :heart: )

Men, nu har nästa fråga uppstått: hur gör ni med huvudet när bebis/barn har somnat på ryggen? Idag när vi gick till ÖF, så somnade Olle, och sen hängde huvudet som en vissnad blomma i sidled. Pilla in huvudet under sjaltyget fungerar iaf inte (är inte utrustad med bläckfiskarmar ;-)).
Användarens profilbild
Av Lumlum
Jag brukar lossa lite på knuten fram över bröstet, så får jag lite mer tyg att jobba med bakåt. Då går det lättare att dra det över huvudet på lillan.

Var det begripligt alls? :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
EN sjal! en "vanlig halsdukssjal alltså" som man lägger runt huvudet brukar fungera bra. Vet att det var någon som visade bilder på hur dem gjort.
Användarens profilbild
Av Groover
Lumlum skrev:Jag brukar lossa lite på knuten fram över bröstet, så får jag lite mer tyg att jobba med bakåt. Då går det lättare att dra det över huvudet på lillan.

Jo, jag tror jag förstår :-)
jag71 skrev:EN sjal! en "vanlig halsdukssjal alltså" som man lägger runt huvudet brukar fungera bra.
Ah, det är kanske det som jag ska använda min nya Svartpeppar till :-)
Användarens profilbild
Av Blixa
Groover skrev:
Lumlum skrev:Jag brukar lossa lite på knuten fram över bröstet, så får jag lite mer tyg att jobba med bakåt. Då går det lättare att dra det över huvudet på lillan.

Jo, jag tror jag förstår :-)
jag71 skrev:EN sjal! en "vanlig halsdukssjal alltså" som man lägger runt huvudet brukar fungera bra.
Ah, det är kanske det som jag ska använda min nya Svartpeppar till :-)
Japp, och sedan promenerar du raka vägen hit och visar :this:
Fast jag tycker i ärlighetens namn att det är lite knöligt att få extrasjalen att sitta bra. Hektor brukar vakna när jag joxar med att få fast den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?